Hoi Karin,
Nog altijd zo warm daar? Inderdaad, geniet maar van een fris kamertje met een boek ofzo... Hier is het gelukkig momenteel aan het regenen, en dus niet overdreven warm. Voor dit weekend voorspellen ze wel goed weer, maar enkel een 22° ofzo.
Deze week gaat het redelijk goed. Wel terug 's morgens misselijk, maar niet meer overgeven ofzo... Dus dat vind ik op zich al een hele prestatie!
Dus ik denk wel dat deze week ook weer volgewerkt raakt! Alleen dat wandelen en mijn buik die af en toe pijn doet. Maar ik denk dat dat komt doordat ons ventje niet stilzit en omdat mijn buikje nog verder aan 't uitzetten is?
Wel heb ik weer heel veel last van mijn rug en soms pijnlijke steken in mijn rechterborst.
Maar volgende week mogen we weer naar de gynecoloog, dus kan ik heel mijn klachtenlijstje eens afgaan en zien wat zij daarop te zeggen heeft
Volgende week van maandag tot woensdag ben ik met mijn vriend mee naar Duitsland, hij heeft dinsdag een dagje opleiding en ik mag mee

(op kosten van zijn baas; dus daar moeten we van profiteren)
Heel volgende week hebben we nog een weekje verlof, dus kunnen we rustig een beetje uitblazen.
Zo dat was het weer voor deze keer! Hopelijk gaat het daar toch een beetje afkoelen dat het niet altijd zo warm is...
Groetjes!