< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Augustus 2007-Club » last van de warmte

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Augustus 2007-Club
last van de warmte
25/04/2007 @ 13:23
wiezewase

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

wie heeft er ook al last van de warmte? Ik heb nu al opgezwollen benen en voeten. Dat gaat wat worden deze zomer.
Ik zit hier nu al te puffen bij die 29°. Ach ja, de gyn heeft al gezegd dat mijn manneke er waarschijnlijk vroeger gaat komen, net zoals zijn zusje.

groetjes

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:44
Jet

Helaas is het hier ook van dat! En de vingers ook! Ik kan zo reclamepopje spelen van Michelin!

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 17:32
Marijke

idem hier, gezwollen voeten en handen (ik kreeg mijn trouwring niet meer aan na het douchen deze morgen).
Ik loop al een paar dagen op slippers rond ipv met gewone schoenen, ik geraak ik mijn gewone schoenen bijna niet in.
Dus dat belooft idd voor de zomer

[Laatst gewijzigd door Marijke - 25/04/2007 @ 17:32] - Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 09:56
Daisy

Online Status
Hallo dames

Ik heb voorlopig nog niks last van de warmte. 's Avonds wel vermoeide benen. Tijdens mijn zwangerschap van Thimo had ik na de bevalling last van opgezwollen voeten. Als de andere maanden ook zo warm gaan zijn, ocharme voor ons. En als je dan moet bevallen met 30°C, in een ziekenhuiskamer is het ook altijd stikheet en met je boeleke op de kamer kunt je nog geen venster openzetten. Mijn mama is bevallen in september 1976 van mijn oudste broer en toen was het ook een hittegolf en zij heeft het wel overleefd dus we zullen het ook wel overleven.

Groetjes Daisy

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 11:05
stampertje

Ik heb ook erg last van mijn benen. Vooral als ik een hele dag op mijn benen heb gestaan, wat nogal vaak voorkomt met mijn baan.
Verder zweet ik heel erg, vooral in mijn gezicht. Dit zal ook wel een zwangerschapskwaaltje zijn. Dus ik loop met papieren zakdoekjes in mijn zak om zo af en toe mijn gezicht droog te maken.
Ook drink ik ontzettend veel, maar zoveel komt er niet uit. Ik drink soms wel 2 1/2 liter water op een dag en als ik dan naar de wc ga dan denk ik weer: was dat alles? Dus ik zal ook wel vocht vast houden.
Op mijn vrije dagen draag ik ook slippers. Maar tijdens het werk heb ik werkschoenen met van die stalen neuzen en die zijn na een paar uur echt een ramp. Dan gaan mijn voeten pas echt pijn doen.

Maar ach, ik zal niet klagen. Als andere mensen het kunnen, kan ik het straks ook. Al hoop ik wel dat er airco in het ziekenhuis is....

stampertje

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 12:21
wiezewase

Stampertje,

ik ken het gevoel met werkschoenen rondlopen als je zwanger bent.
bij men eerste ben ik op 7 maanden gestopt met werken omdat ik niet meer in mijn werkschoenen kon.
op het moment ga ik dezelfde weg op en als het zo'n weer blijft zal ik nu vroeger moeten stoppen.

ach ja, mijn dochtertje zit in haar zwembad, dan is er toch al iemand die van het lekkere weer geniet.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]