< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » heeft iedereen kwaaltjes?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
heeft iedereen kwaaltjes?
25/04/2007 @ 14:35
Nes

Hello ladies,

Ik lees hier over verschillende kwaaltjes, die zouden leiden tot een eventuele zwangerschap. Heeft iedereen hier last van? Zoals bloedverlies bij innesteling, heeft iedereen hier last van? Of is dat maar bij sommige vrouwen?
Ik ben 2 maand gestopt met pil en nu er volop voor aan het gaan
eerste keer heb ik duidelijk men eisprong gevoeld op een avond en voor de rest niets meer. Maar nu heb ik vorige week men eisprong weer gevoeld (steken aan eierstok etc), maar nu is dat blijven duren tot zaterdag)zondag. Nu voel ik helemaal niets meer. heeft er iemand idee wat dit was? Kan je van een eisprong zoveel dagen 'last' hebben?

Groetjes, Nes
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 14:40
svb81

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Nes
Gene idee wat dat laatste kan zijn..
Maar wat betreft de kwaaltjes, dat hangt af van persoon tot persoon. Sommigen voelen helemaal niets, anderen zijn weer volledig ellendig.
Ik heb helemaal geen bloedverlies gehad, wel veel witverlies.

Groetjes en succes!

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 14:42
Nes

Hoi,

Het is best wel spannend allemaal. Heb jij lang moeten proberen voor je zwanger was?

Groetjes, Nes
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 14:43
svb81

Ja, dat is het inderdaad
Nee, ik ben begonnen begin januari, dus het was heel snel prijs

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 14:56
Nes

OOOh dikke proficiat hé
Ik hoop er ook echt op, want in juli gaan we trouwen en zou symbolisch echt wel super zijn moesten we dan al met zen 3'tjes zijn hé
Ach ja, dromen mag hé

Nes
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:08
svb81

Dat zou inderdaad mooi zijn, ik voor je
Bedankt

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:11
Ellen'tje

he y

svb81
ik heb sinds vorige week ook altijd al wit slijmerig verlies en steekjes , de steekjes zijn nu beetje aan het minderen
heb jeukende borsten ook
en sinds gisteren toch beetje mottig zo, geen drang tot overgeven gewoon me niet lekker voelen

zou dit kunnen duiden op zwangerschap denk je?

xxx

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:17
Jannie

Testen Ellen´tje, dat is het enige waar je het mee zeker weet. En met 4 dagen overtijd,zit er echt wel een kans in

En Nes,nee niet iedereen heeft last van kwaaltjes, Bij mijn 2 kids kwam ik er pas achter toen ik niet ongesteld werd, en na de tijd ook weinig kwaaltjes gehad. Ja halverwege last van tandvlees en op het eind was ik gewoon topzwaar hahaha. Ja kan je voorstellen,ben maar 1.54 en 21 kilo aangekomen. Wat de eisprong betreft is bij iedereen anders. De ene voelt helemaal niets, de andere een paar steekjes maar je kan er idd ook een aantal dagen last van hebben.

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:20

Hoi, ik ben inmiddels 6 dagen overtijd en heb ook geen bloedverlies gehad wat zou kunnen betekenen dat ik een innesteling heb gehad. Wel heb ik tijdens mijn NOD wel last van meer afscheiding gehad... heb al twee testen gedaan maar beiden negatief. Ga in het weekend maar de derde test proberen...
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:36
svb81

Hey Ellentje, je bent 4 dagen overtijd en je hebt wel symptomen die kunnen wijzen op zs, dus testen!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]