[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/04/2007 @ 15:19 Alicia Velberg | Ik ben alicia en ik studeer modecommercie ben nu met een afstudeeropdracht bezig waar we een label in de markt moeten zetten. En voor onze label moeten we ook onderzoek Ik ga mijn label doen over modieuze positiekleding en nu was mijn vraag of jullie tijd hadden om mij mischien te helpen door mijn enquκte te beantwoorden jullie zouden mee daar ontzettend mee helpen :lol: 1. Hoe oud bent u? a) 15 tot 19 jaar b) 20 tot 29 jaar c) 30 tot 39 jaar d) 40 of ouder 2. Hoeveel maanden bent u al zwanger ? .. 3. Welke maat heeft u? . 4. Koopt u wel eens positiekleding? a) Ja b) Nee , waarom niet 5. Waar koopt u positiekleding ? a) H&M b) Prenatal c) Miss Etam d) Promiss e) Internet, namelijk .. f) Anders, namelijk .. 6. Koopt u vaak positiekleding ? a) Ja vaak b) Zo nu en dan c) Alleen wanneer ik het nodig heb 7. Wat vind u van de prijs van positiekleding ? a) Duur b) Middelmatig c) Goedkoop 8. Wat voor soort positiemode koopt u graag ? a) Broek b) Rokken c) Jurken d) Shirts e) Tops f) Anders,namelijk . 9. Wat geef je gemiddeld voor positiemode per maand? a) Tot 50 euro b) 50 tot 100 euro c) 100 tot 150 euro d) 150 tot 200 euro e) 200 tot 250 euro 10. Als de positiemode meer modieus was zou u er meer geld uit voor willen geven? a) ja b) nee c) Ik twijfel 11. Komt u wel eens problemen met de maat tegen? a) Te groot b) Te klein c) Anders namelijk . 12. Vind u de positiekleding modieus? a) Ja modieus b) Het gaat c) Nee het is ouderwets 13. Als er iets mocht zijn dat u wil veranderen in de positiemode wat zou dat zijn? |
| 25/04/2007 @ 18:16 | 1. Hoe oud bent u? b) 20 tot 29 jaar 2. Hoeveel maanden bent u al zwanger ? 17 weken 3. Welke maat heeft u? 42 4. Koopt u wel eens positiekleding? a) Ja 5. Waar koopt u positiekleding ? a) H&M b) Prenatal c) Miss Etam 6. Koopt u vaak positiekleding ? c) Alleen wanneer ik het nodig heb 7. Wat vind u van de prijs van positiekleding ? b) Middelmatig 8. Wat voor soort positiemode koopt u graag ? Van alles! 9. Wat geef je gemiddeld voor positiemode per maand? b) 50 tot 100 euro 10. Als de positiemode meer modieus was zou u er meer geld uit voor willen geven? a) ja 11. Komt u wel eens problemen met de maat tegen? Nee 12. Vind u de positiekleding modieus? c) Nee het is ouderwets 13. Als er iets mocht zijn dat u wil veranderen in de positiemode wat zou dat zijn? Vrouwelijker! Meer sexy?! |
| 25/04/2007 @ 21:57 Marleen | 1. Hoe oud bent u? c) 30 tot 39 jaar 2. Hoeveel maanden bent u al zwanger ? Op dit moment niet zwanger, zijn wel met een 2de bezig ![]() 3. Welke maat heeft u? 54 4. Koopt u wel eens positiekleding? b) Nee , waarom niet. Niet in mijn maat te krijgen. En toen ik zwanger was was strakke kleding in de mode 5. Waar koopt u positiekleding ? niet!!! zie vraag 4 6. Koopt u vaak positiekleding ? zie vraag 4 ik kocht een grotere maat kleding 7. Wat vind u van de prijs van positiekleding ? a) Duur 8. Wat voor soort positiemode koopt u graag ? a) Broek d) Shirts e) Tops 9. Wat geef je gemiddeld voor positiemode per maand? a) Tot 50 euro 10. Als de positiemode meer modieus was zou u er meer geld uit voor willen geven? a) ja, indien het wijder zou zijn 11. Komt u wel eens problemen met de maat tegen? b) Te klein 12. Vind u de positiekleding modieus? b) Het gaat 13. Als er iets mocht zijn dat u wil veranderen in de positiemode wat zou dat zijn? Grotere maten en minder strak |
[Reageer]

Ik heb jullie hulp nodig