< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » hcg waarde

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/04/2007 @ 16:12

Hallo allemaal !!

Ben nu bijna 8 weken zwanger en bij is door de verloskundige de HCG waarde niet bepaald.
Zij gaf als antwoord dat ze dat niet doen.
Maar ik hoor hier op het forum toch veel mensen erover praten.

Weet iemand hoe dit zit ???

Groetjes van Clet
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 17:49

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook nooit een HCG waar de had hoor. Ik heb enkel echos had en nu en bloed test bij de nekplooi meting.

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 17:57

HI,

ik kreeg ook nooit mijn hcg waarde hoor - zou niet goed weten waarom, zou niet weten wat het betekent - zolang de echo's goed zijn en het hartje klopt is alles oké toch?

proficiat met de zwangerschap en veel succes gewenst !

Amy

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 13:25
suzanne

In Belgie is het heel normaal dat je ze je waarden bepalen door middel van bloedprikken als je voor het eerst bijde dokter aankondigd zwanger te zijn.
In Nederland gebeurd dat toch minder! (of niet).
Hier gaan ze van een urinetest uit en de echo die je met 12 weken krijgt bepaald wel hoelang je zwanger bent!
Groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 13:57
sofie

Online Status Bekijk profiel
Hier (in België) trekt de huisarts idd bloed bij een vermoeden van zwangerschap. De HCG waarden worden nagegaan om te zien of deze voldoende stijgen. Ze zouden deze waardes ierdere 2ŕ3dagen moeten verdubbelen in het eerste trimester van je zwangerschap. Zo was mijn HCG waarde vorige week woensdag (bij 5w5d)7500. Dat is al een eerst geruststelling in afwachting van je eerste echo.
Gisteren voor eerste echo geweest en dat geeft dan weer nog meer zekerheid natuurlijk: een schoon vruchtje MET kloppend hartje. Maar als je dat al gezien hebt zal het idd niet meer zo belangrijk zijn zeker dat ze je HCG waarden nagaan?!
Succes met je verdere zwangerschap.

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 14:46
Cynthiaken

Online Status
ik had toen ik nog zwanger was op mijn 6 weken een hcg waarde van 1810... da berekent hoever je bent enzo, ge kunt da hier ook ergens vinden op de site...

jammer genoeg heeft het bij mij niet mogen zijn het hartje klopt niet meer en moet woensdag het vruchtje eruit laten nemen.. maja

geniet zeker van de zwangerschap! en succes
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 15:03

Cynthiaken , ik wil je heel veel sterkte toewensen ; het lijkt me erg zwaar wat je nu overkomt.

Daarom waardeer ik jou goede wensen nog meer !

Bedankt.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]