< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Powerplate en zwanger worden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Powerplate en zwanger worden
26/04/2007 @ 12:27
elly

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een 3tal weken gestopt met de pil met de bedoeling dat er een kindje mag komen als het allemaal wil lukken natuurlijk... Ik ben momenteel iemand met een fysiek van 0,00000000 en bovendien ben ik niet meteen de magerste. Ik heb een maagring maar heb zeker nog een boel overtollige kilootjes. Nu zou ik hier graag wat aan doen, kwestie van een gezonde geest in een gezond lichaam en kwestie van een beetje "aan te sterken" letterlijk dan voor de zwangerschap.

Ik heb gisteren geďnformeerd in een fitnesscentrum en zou graag hun pakket nemen. Dit pakket houdt in, 10% van je ichaamsgewicht verliezen op 10 weken (combi fitness, powerplate en dieet) Nu achteraf bekeken maak ik me wat zorgen, stel ik word binnen die 10 weken zwanger ... mag ik dan nog doorgaan met de sessies? Ik zou alleszins de 3 maanden willen voltooien, het is immers niet goedkoop! Maar wil er echt mee beginnen, ik wil me gewoon wat beter in mijn vel voelen en wat fitter voor de dag komen...

Alvast bedankt voor de reacties
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 12:49
ikke 1978

Hoi Elly,

Ik zou zeker niet op de powerplate gaan. Bij mij is het toen afgeraden toen ik eenmaal de plannen had om zwanger te willen worden. Waarom overleg je niet gewoon met het fitnesscentrum wat je plannen zijn zij moeten je daar in kunnen informeren. Tevens kunnen zij het trainingsprogramma en dieet misschien wat aanpassen voor je.

Ik snap dat je twijfelt want je weet ook niet van te voren hoe lang het gaat duren voor je zwanger bent.

Succes

grtjs

ikke
38wkn 5 dgn nog 8 dagen te gaan
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 12:53
elly

Ik zal zeker nog eens informeren bij het fitnesscentrum, maar ben toch eens benieuwd naar andere ervaringen hieromtrent ...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]