< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » Erger me dood aan mn vriend!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Vader worden/zijn...
Erger me dood aan mn vriend!!!
31/08/2007 @ 15:35
jik

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Ikzelf ben behoorlijk handig gelukkig, net als jullie
Dus alles wat in elkaar gezet moet worden etc heb ik allemaal gedaan, want op de 1 of andere manier hebben wij vrouwen toch iets meer logica dan de Mannen.
Maar nu komt het... Alles is klaar en staat, visite komt en meneer loopt doodleuk te verkondigen dat hij dat gedaan heeft Hij spreekt een andere taal dan ik en weet schijnbaar nog steeds niet dat ik al een heleboel versta hihi.

Dus nu hebben we nog 1 kast staan en ik heb hem de gebruiksaanwijzing gegeven en gezegd, Succes schat. Als je dit binnen 3 uur in elkaar hebt mag je tegen iedereen zeggen dat je alles zelf gedaan hebt in huis Nou hij verschoot gigantische van kleur hihi. Nu heeft ie maar tegen iedereen gezegt dat we het samen gedaan hebben hahahaha.

MANNEN!!!!!! Maarja ondanks hun minpunten zijn het toch wel hele lieve wezentjes hoor en hij is een hele lieve Papa.

Link naar deze reactie
04/09/2007 @ 19:39
Chantal

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jik... dat klinkt grappig jou verhaaltje! Hihi...
Sorry dat ik er mee moet lachen maar je laat het zo reuze grappig overkomen en klinken. Mannen een ras apart hé!?

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 11:17
Cynthiaken

Online Status Bekijk profiel
om geen nieuw topicje te beginnen zal ik mijn verhaal hier maar zetten..

ik erger me dus ook wel heel erg aan mijn vriend!!
hij doet echt soms rot tegen mij en heb het gevoel dat hij alleen maar lief doet tegen me als hij met me wil vrijen... ik snap het dus niet meer he

hij heeft nieuw werk sinds nieuwjaar en hij voelt hem daar niet zo goed.. ik heb altijd medelijden dan met hem en troost hem, maar de enigste keer dat hij lief terug doet is als we gaan slapen (in bed dus).

Ik weet echt niet wat doen, praten helpt niet want dan wordt hij nog irritanter of zegt hij: ik zal er op letten maar dag nadien is het weer vandat..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]