[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/04/2007 @ 18:45 Wenneke ![]() | Wat je ook kan doen als je baby 's nachts wakker wordt van de warmte,is hem eens goed wat water laten drinken,dat zal hem goed doen. |
| 26/04/2007 @ 18:47 Wenneke ![]() | Kikky,ik zie trouwens dat onze kindjes op dezelfde dag geboren zijn,Lana is geboren om 10u30. ![]() |
| 27/04/2007 @ 09:47 ilste niet ingelogd | zou ik ook doen. wat heel goed is voor zwetertjes (in 't algemeen dan) is een Aerosleep matrasje. Da's een 'matrasje' van 1 cm dik met honingraatstructuur. Daardoor circuleert er lucht tussen de echte matras en je kindje waardoor ze minder snel gaan zweten. Ik heb geen aandelen bij aerosleep maar 't is gewoon een super ding. Is bovendien ook heel goed mocht je kindje zich op de buik gaan draaien, ze kunnen blijven ademen net door die speciale structuur. |
| 27/04/2007 @ 10:15 Kikky ![]() | Van zo'n matras had ik nog niet gehoord. Maar ik ga er zeker achter zoeken. Bij prémaman zullen ze dat wel hebben denk ik. |
| 27/04/2007 @ 10:42 k'tje | Hey Kikky, je kan ook een tetradoek onder z'n hoofdje leggen. Dat absorbeert ook veel zweet. Bij m'n dochtertje hielp dat toch ook altijd. Ik nam zo'n doeken ook altijd mee als we weg gingen. Ze zijn zooo handig voor vanalles en nog wat! Ik hoop dat je zoontje snel beter is. Want met dit weer is drinken wel belangrijk natuurlijk, hé! En ik ben even gaan zien voor die prijzen van de Aerosleep bij Prémaman. Je hebt blijkbaar 2 soorten. Aerosleep matras Premaman: standaard matras met bovenop een aerosleep baby Protect die zorgt voor een optimale verlucting & bescherming van uw baby. Voor het bedje (60x120cm): 99 euro, voor de box (75x95cm) 79 euro. Aerosleep Matras elegance: Duurzame matras met bovenop een aerosleep baby Protect die zorgt voor een optimale verlucting & bescherming van uw baby. Voor het bedje (60x120cm): 129euro Er staat een duidelijke tekening bij in de catalogus. Gr K'tje |
| 27/04/2007 @ 15:42 ilste niet ingelogd | K'tje; nee hoor die zijn zo duur niet. Het is de Aerosleep baby protect die ik bedoel he. Da's een pogerold 'matrasje' van slechts 1 cm dik, geen volledige dikke matras. Die 'baby protect' neem ik ook mee voor in het reisbedje, heel handig. Een tetra doek ververst idd makkelijk en is voor alles goed maar gaat het zweten niet tegengaan. |
| 30/04/2007 @ 12:06 ceci | ik woon in Afrika, en heb een aerosleep meegenomen uit Belgie. Op zich is de aerosleep super, en wat jullie zeggen klinkt logisch, de honingraatstruktuur die zorgt voor een beter luchtcirculatie en dus frisser. Het probleem is echter de aerosleep lakentjes. Die hebben ook een honingraatstruktuur, maar zijn niet van katoen. En daardoor zweet je kindje dan weer meer. Nu, ik zit hier natuurlijk in een extreme situatie (is hier dagelijks iets van een 35°), maar zelfs met de airco aan 'snachts, kreeg Marco "bourbouilles de chaleur" ofwel warmteuitslag, en dat ging pas weg door enkel te slapen in een body, met een lakentje, en het aerosleeplakentje te vervangen door iets van katoen. Mijn conclusie dus: aerosleep matrasje (of matrasbeschermer of hoe dat ding ook heet) is super, maar de lakentjes die je er logischerwijze moet opdoen, die zijn maar niks. En waarschijnlijk is het effect van de aerosleep met gewone lakentjes op veel minder dan met de aerosleeplakentjes. groetjes, ceci |
[Reageer]

nat vant zweet