< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Klap op klap

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/05/2007 @ 22:19
happy

hey dames,

Even een succeswensje en sterktewensje.
het is zo moeilijk om dit een plaats te geven. Ik dacht, dat ik het een plaatsje had gegeven, maar op de meset vreemde momenten voel ik me dan toch weer verdrietig worden. Het gaat echt met ups en downs.

Ik zal morgen weer mijn eerste echo hebben en hoop natuurlijk op een mooi kloppend hartje. Maar zelfs dan ben ik niet gerust, want de vorige keer heeft het hartje ook geklopt.... naja dat afwachten allemaal is slopend!

Good luck voor jullie ook!
Liefs H
Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 09:44
greet

Online Status Stuur bericht
hoi talletje ,

ik begrijp je volledig. ik wil er ook direct terug voor gaan , maar heb toch ook zoiets van , ze zullen wel weten waarom ze vragen om één cyclus te wachten he ...
kheb nu echt stekende pijn in mijn lies , en ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus (heb normaal cyclus van 25 dagen) wat nu wel kan na de miskraam .
ik voor je dat het snel weer lukt bij jullie.

groetjes , greet

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 08:06
talletje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Maandag moest ik mn baas bellen om hem op de hoogte te houden hoe dat het ging dus zo gezegd zo gedaan.
En verteld dat als ik alleen maar een blokje om ga dat ik dan al sta te tollen op mn benen.
En wat krijg ik te horen???? Ga woensdag toch maar proberen te werken en na je werk dan hebben we weer telefonisch contact.
Dus ik heb de eer aan mezelf gehouden maar van werken is niks terecht gekomen stond meer te tollen op mn benen dan dat ikwerkelijk wat kon doen.
Maar goed dat is niet verwonderlijk natuurlijk het is 3 mij gebeurd dat ik gecureteerd ben dus een vorige week een donderdag en dan de woensdag er na alweer aan het werk?
Klopt toch allemaal niet?!?!?!
Dus ik mn baas opegebeld en verteld dat het niet ging oke nou dan ga ik een afspraak maken bijde arbo ik vind het best dacht ik bij mezelf.
Ik moet nou toch eerst aan mezelf denken mn lichaam moet weer herstellen en ik zelf moet hetgeestelijk een plaats gaan geven.
Het is niet niks allemaal.
Word ik gisteren gebeld door mn baas ofdat ik vandaag alsjeblieft op de zaak wil komen dus ik moet daar straks om half 10 zijn.
Ben benieuwd en als het om ontslag gaatdan zal ik het aan vechten ook.
Ik heb er niet om gevraagd dat mn kindjes zouden komen te overlijden en dat ik dan nogis gecureteerd ben.
Het moet mij maar niks doen het slaat echt nergesn op.
Ik wens dit nog geen eens mijn ergste vijand toe nee maar ik mag wel weer meteen aan het werk ze zijn gek daar!!!

Liefs van talletje
p.s. ik hou jullie op de hoogte.
Fijnweekend allemaal.

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 12:32
greet

talletje ?
wat voor een baas heb jij seg :(
mijn baas begreep het en leefde met me mee.
mijn rechtstreekse collega's raadden me zelfs af om te snel terug te komen , terwijl ik de enige fulltime in de groep ben , dus zij moesten overuren doen , maar dat nemen ze er graag bij. als ik dit lees , ben ik toch blij met mijn werk hoor.
ontslaan kunnen ze je niet eens tijdens ziekteverlof. hebben jullie vakbond op het werk , die zeker inschakelen dan. maar misschien was het ook heel iets anders waar je voor moest komen he , laten we dat hopen in elk geval.

groetjes , greet

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 08:44
talletje

Goedenmorgen meiden,

Nou ik heb een gesprek gehad met mn baas en hij wil dus dat ik aan het werk ga.
En dit ivm de arbo ik weet dat ik vaak ziek ben geweest maar ze vergeten wel dat ik ook vaak genoeg met mn zieke kop ben gaan werken.
Die klachten met mn schouders daar kon ik toen niets aan doen.
Die soort van bukgriep die ik had tijdens de zwangerschap (toen ging het dus al fout) kon ik niets aan doen en nu dit?!?!?!
Ik ben vanhet weekend dan ook ingestort en mn schoonmoeder die heeft me nu ziekgemeld.
Dan zullen ze zien dat het echt menens is.
We gaan vanmiddag dan ook samen naar de huisarts toe mn vriend en ik.
Want zo goed gaat het helemaal niet met me en ja eens moet de klap komen en die is er nu dan ook idd.
Ik woog voor de curetage 63.8 een dag ervoor.
Zijn nu dan 1.5 week verder en weeg nu nog maar 61 kilo.
Ik loop met allemaal spanningen op mn maag enzo en dangaan werken wat niet gaat?
Ben blij dat ik een goede band met mn schoonmoeder heb.
En nu is het maar weer verder afwachten.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 09:35
greet

hoi talletje ,

neem de tijd ervoor die je nodig hebt. zeker niet onder druk terug gaan werken , want dan krijg je de klop misschien achteraf en dat is het zeker niet waard.
en tijd heb je nodig. ga pas terug werken als je zelf voelt dat je er klaar voor bent (advies van mijn ha). bij mij was dat na een week. als dat bij jou na een maand is , is dat zo.

groetjes en sterkte , greet

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 11:51
talletje

Ik ga voorlopig nu ook niet werken zit nu in de ziektewet.
Ben nu voorlopig ook een paar weken bij mn moeder even lekker tot rust komen.
Dat is wat ik nodig heb.
Want ik ben zo dat ik wel wil praten alleen mn vent blijft overal heel nuchter onder.
Of hij steekt zn kop in het zand en dan hou ik vanzelf een x mn mond dicht en dat gaat dan botsen.
En dan heb ik het steeds gedaan dus dat is erg fijn
Dus vandaar dat ik nu ook even lekker een paar weken er tussen uit ben.
Dus het kan zijn dat ik wat minder reageer maar tussen door zal ik echt wel even kijken ofdat er een berichtje is gekomen

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 09:10
greet

hoi talletje ,

hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met je ?
sterkte in dit alles.

greet

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 10:38
talletje

Het kan nog beter maar goed ik leg me er op dit moment maar gewoon even bij neer.
Het is allemaal niet niks wat er in de laatste weken gebeurt is en dat is een hoop.
Hij heeft het zelfs al weer een aantal x gehad over opnieuw proberen voor een kindje zo snel mogelijk het liefste.....en ik heb zoiets van ho jij gaat nu te snel ik moet dit eerst allemaal nog gaan verwerken laat staan dat ik nu al meteen aan een ander kindje toe ben.
En ik wil eerst ook tot rust komen hier en dan hopen dat hij straks wel normaal gaat praten maar goed de tijd zal het leren.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 11:41
greet

misschien probeert hij je te helpen ?
ik wilde in eerste instantie ook zo snel mogelijk terug zwanger geraken. ik denk nog steeds dat ik er pas volledig over zal geraken als ik terug zwanger ben.
probeer elkaar toch maar te begrijpen , want je man heeft het er mss even moeilijk mee als jij.
hier is dat tch het geval.
nu ja , makkelijk gezegd he. ook ik sluit mijn man vaak uit als ik triest ben.
ik heb weer een paar down dagen gehad. zal wel normaal zijn zeker.
ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt. je erbij neerleggen is mss niet slecht , maar als er weer een huilbui aankomt , niet verdringen , die moeten er toch uit.

knuf en sterkte ,
greet

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]