< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Wanneer naar bedje?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Wanneer naar bedje?
26/04/2007 @ 19:38
sokje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Ik vroeg mij af wanneer jullie je baby in zijn bedje leggen voor aan de nacht te beginnen. En wanneer geven jullie hem/haar het badje? Mijn klein ventje zit momenteel aan 5 flesjes van 180ml water en 6 schepjes. Hij slaapt door van +/- 22u30 tot 6u30. Normaal geef ik hem zijn badje voor laatste flesje, maar mijn schoonma gaf mij te kennen dat dit toch wel laat is. Dus vroeg ik mij af hoe jullie het doen.

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 19:48
Susie

Onze man krijgt om 18.45 uur zn badje, rond 19 uur zn fles en dan naar bed. Hij slaapt tot 7.15 uur, dan maken we hem weer wakker. Dit doet hij al zo sinds hij 2 maanden is.

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:02
pascale

hoihoi,

ons meisje krijgt om 18u haar badje (voor de fles van 18u30) en haar laatste flesje rond 21u15 en dan tss 21u30 en 22u in haar bedje. dan slaapt ze tot 6u30 en maken we haar ook wakker voor haar eerste flesje. ik heb ook al een badje later gegeven als we beetje later thuis kwamen, of als ze last had van krampjes.

vele groetjes

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:03
Veerle

Hey,

Onze Achiel kreeg toen hij twee maanden was ook zo laat z'n badje en laatste flesje. Rond drie maanden viel die laatste fles weg en sindsdien krijgt hij z'n badje rond 19u30, z'n laatste flesje om 20u en dan gaat hij slapen.
Je kan Milo eventueel op een ander moment zijn badje geven, dat kies je zelf. Maar hij is het nu toch gewoon op het late uur...

Greetz
Veerle.

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:30
Visseke

Online Status Bekijk profiel
Lieke gaat tegen 18.00/18.15 uur naar boven en in bad, dan heeft ze haar fles al gehad. Ik leg haar dan in bed en zo rond 22.30 uur maak ik Lieke nog een keer wakker voor een schone luier en haar laatste fles.

groetjes, Liesbeth
Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:55
Gummiebeertje

Michiel krijgt zijn laatste fles rond 23.00 en wij stoppen hem ook in bab voor zijn laatste fles, zo rond 22.30. En dan na zijn fles bed in en dan slaapt hij tot 06.30.
Dit eigenlijk op aanraden van de vroedvrouw. Zij zei dat dit goed is, omdat ze er rustig van worden, en dan nog het buikje vol eten en dan slapen ze goed zei ze.
Dus wij doenhet al zo laat van het begin, en gaan dit ook zo laten tot de moment er is dat zijn laatste fles om 23.00 wegvalt.

Groetjes
Martine

[Laatst gewijzigd door Gummiebeertje - 26/04/2007 @ 20:56] - Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 21:36
lianne

Online Status Stuur bericht
Onze bink gaat om de 2 dagen in bad ( mag niet meer ivm zijn huidje ) en dat gebeurd voor zijn flesje van 11.30 uur. In het weekend gaan we met hem onder de douche.

Hij krijgt zijn laatste fles om ongeveer 19.00/19.30 uur en gaat daarna naar bed en wordt weer wakker om 7 uur. Dit doen we al zo sinds dat hij 2 maanden is ongeveer.

[Laatst gewijzigd door lianne - 27/04/2007 @ 09:49] - Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 21:50
nieke

Hoi,

toen Janna die leeftijd had, ging ze na haar voeding van 23 uur naar bed. De eerste weken kreeg ze soms pas om 22 uur haar badje, maar dat werden we zelf wat beu om 's avonds laat daar nog aan te beginnen. Dus gaven we haar badje voor de voeding van 19 uur.

Groetjes

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:54
Sharon

Online Status Bekijk profiel
Om 18.00 in bad? Hebben jullie nog tijd om zelf te eten?

Ik geef om 18.00u een fles, dan gaan wij zelf eten en dan rond 19.30u gaat hij in bad. Om 20.00u/20.30u gaat hij slapen. Maak hem nu nog wakker voor de fles van 22.00u, maar over een paar weken ga ik langzaam de voedingen verláten, zodat de fles van 18.00u naar 20.00/20.30u gaat en dat dan de laatste is.

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:44
laura1979

Bij ons gaat Aron om de dag in bad ivm huidje, en als ik hem in bad doe dan gaat ie na zijn 1e flesje in bad en dan 2 dagen later doet mijn vriend hem in bad na zijn 4de flesje. Na zijn 5de flesje tussen 23.00 en 23.30 uur gaat hij voor de nacht en is hij weer om 7.30 8 uur wakker. Ik kan niet wachten tot dat laatste flesje er af mag.

Groetjes,

Laura

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:52
lianne

@Laura, onze mannetjes schelen 2 dagen en die van mij krijgt al heel lang geen fles meer ´s avonds. Ik weet niet van wie je ´toestemming´ moet krijgen om die laatste fles weg te laten, ik zou dat nu gewoon doen hoor, zeker als je niet kan wachten.......
Maar niks moet hoor, je moet het doen zoals jij het wilt!!

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:22
Kikky

Onze kleine krijgt rond 19u zijn badje en zijn flesje rond half 9 en dat gaat hij dodokes doen.
Dit ritme heeft hij sinds hij ongeveer 5-6 maanden was.
Toen hij jonger was gaf ik hem 's morgens zijn badje.

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 16:24

hallo,

milan gaat meestal om 19.00 in badje en daarna zijn voeding. om 23.oo krijgt hij zijn laatste voeding.
toch slaapt hij nog niet door 's nachts, tegen 4.oo wordt hij altijd wakker.
Misschien ga ik het ook wel eens proberen om het badje voor zijn laatste voeding te geven, mischien dat dit helpt.
en dat hij dan doorslaapt.

groetjes kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]