< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Soms niets voelen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Soms niets voelen
26/04/2007 @ 20:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Mensjes, ik zit met enkele vraagsjes,, Na een miskraam ben ik opnieuw zwanger, heb het hartje al gezien en gehoord, mijn gyn zei dat het een hele goede zwangerschap was.. Maar op sommige momenten, soms uren voel ik totaal niets van symptonen (geen pijn in de borsten) Ben nu ook al 2 dagen niet misselijk maar wel soms steken in men borsten, Heb wel kleine krampjes in mijn onderbuik, juist als menstruatiepijn, maar het is geen menstruatiepijn, kunnen jullie me helpen, voelen jullie soms ook niets? ben wel enorm moe! en Smorgens ben ik magerder of savonds, savonds ziej men buikje al heel goed. Nog een maand wachten op de 3de echo (heb veel echo's na mijn miskraam)
Groetjes en dikke Kus... Hopelijk krijg ik snel antwoord, zit er zo mee in!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:52
Joyce1982

ik had de ene dag ook wel symptomen en de andere keer niet.. en alles is goed ben ondertussen alweer op het eind.. probeer je niet te druk te maken.. de eerste 12 weken zijn gewoon rotweken ivm onzekerheid...

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 21:34
Eva

Online Status
Ik herken je gevoel heel goed! Maar maak je niet te veel zorgen hoor en geniet er gewoon van dat je niet veel voelt. Het heeft er echt helemaal niets mee te maken of je zwangerschap goed is. Als je nu een goede echo hebt gehad met een kloppend hartje, is de kans nog maar heel klein dat het nog misgaat. Sterkte!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 21:51
Darsje

Ik heb me goed gevoeld tot de 37 weken!!!

En heb een prachtzoon!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 22:49
Lisette

Online Status Stuur bericht
ook hier wisselende klachten in het begin!!!verder een prima zwangerschap!Geniet er lekker van

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:02
melissa

Online Status Bekijk profiel
hey bij me eerste zwangerschap had ik ook geen klachten hoor ben zo de 9mnd door gerold op was kleine dingetjes na maar die begonnen pas na de 3mnd tot tegenstelling tot nu heb ik het al vanaf de bevruchting ong

gr

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:00

Hallo Meggy ,

heb zelf ook maar erg weinig klachten.
Ben verder dan jou , maar voel ook nog niet zo heel veel !

Heb pas op 9 mei mijn eerste echo en dan weet ik pas of alles goed is.

Jouw eerste echo was prima ; probeer dat heel goed vast te houden . Want dat is dus een heel goed bericht , hoor !

Veel plezier in de rest van je zwangerschap !

p.s. : maar ik kan me die angst zeker voorstellen , hoor !

Groetjes , Clet

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:15

Hallo,

ik heb ook nooit veel klachten gehad - ik wou toen soms dat ik eens misselijk werd, zodatik me zwanger kon voelen ... maar uiteindelijk gaan die eerste weken van onzekerheid ook voorbij, en eens je je kindje voelt bewegen heb je geen andere kwaaltjes nodig . ik had gewoon sporadisch last van wat mottig gevoel, maar iets eten hielp direct, ik waw wél erg moe steeds en pijnlijke borsten, maar ook dat kwam en ging... droge huid had ik ook wel last van. het enige dat is gebleven is wat constipatie - dat gaat niet over. maar ik had hele dagen dat ik van niets last had, en ik begrijp je onzekerheid 100% !! maar die goeie echo, mét hartje is echt wel een goed teken hoor !!

Geniet er gewoonvan - er zijn er veel die de ganse tijd slecht zijn en dat kan ook niet leuk zijn.. en zo is het altijd iets - zijn we slecht, dan vinden we het niet leuk - zijn we het niet, dan zijn we onzeker

grtjs

amy

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 13:13

dank u wel lieve mensjes, ik ben al een beetje gerusterv

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 17:27
happy

Hey Meggy,

Ik heb pas een miskraam gehad, maar ben nu denk ik ook weer 6 weken zwanger.
Voel me ook heel ongerust, omdat ik geen klachetn heb. De vorige keer had ik deze ook niet.
Heb wel ook in de ochtend om de twee uur hongergevoel en soms heel pijnlijke borsten.
8 mei mag ik eindelijk mijn echo... ik kan niet wachten tot het zover is!

Toch moeten we inderdaad poroberen te genieten, want als het wel goed blijft zitten heeft dit kindje ook recht op heeeeel veel blijdschap... al krijgen we daar natuurlijk nog maandenlang de tijd voor.

Veel succes!!!!
H
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 18:58

hoi happy, inderdaad we moeten proberen om te genieten, maar ik zat er mee, omdat ik altijd misselijk was smorgens en nu al 2 dagen niet meer, ik ga volgende week naar de huisarts om nog een het hartje te horen (hij zegt dat hij dat kan) en om mijn hcg waarden te bekijken, want ik maak me ongerust voor het minste dat ik voel, vandaag heb ik enorm veel last van mijn borsten, ik mag voor mijn echo terug gaan in de week van de 15de mei, nog heel lang :o maar intussen weet ik al dat het hartje klopt, heb het gehoord en gezien.. Ik wens je ook veel geluk met je zwangerschap en we zullen er samen van genieten en elkaar steunen! Dikke Zoen, Ik denk dat iedereen na een miskraam ongerust is, ik verlang na mijn volgende echo!
doei xxx

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 20:19
sofie

Hey,

Ook ik ben nu 7weken zwanger en er voortdurend mee bezig wat ik nu wel en net niet voel... Afgelopen woensdag kregen we de eerste echo en alles zag er goed uit, ook ons kindje zijn/haar hartje klopte, dat was duidelijk zichtbaar.
Het afgelopen 1,5jaar heb ik 4keer een miskraam gehad, maar telkens zeer pril. Die keren voelde ik me wel precies meer zwanger dan nu...(is het psychologisch?) Toen hebben we nooit een hartje gezien, hcg niet boven 100 geraakt...
Dit is dus al een goed teken en ik dacht gerustgesteld te zijn na die eerste echo. Maar... die onzekerheid zal hoogstwaarschijnlijk pas verdwijnen als ik ons kindje voel bewegen...
Dat was bij onze zoon ook het geval. Pas na 20weken ging ik met een gerust hart op gyneacologisch onderzoek...
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 21:48
svb81

Hey Meggy,
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, al is het wel normaal dat je dat wel doet...
Ik ben ongeveer even ver als jij en voel net hetzelfde, zo'n menstruatiepijn, af en toe steken in de borsten, mde vermoeidheid. Voor de rest niet veel.
Dat je buik 's avonds dikker is dan 's morgens, is normaal, dat zijn je darmen
Maak je maar geen zorgen en geniet van je zwangerschap meid

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 11:57
happy

Hey,

Ja na een miskraam is het toch een stuk lastiger om te genieten.
Ik had twee dagen geleden mijn eerste ochtendmisselijkheid en gisteren dan weer niet. Geen peil op te trekken dus.

Maar Meggy, ga inderdaad maar gewoon naar de dokter. Niet onnodige zorgen gaan maken. Daar hebben ze echo's voor. Geeft misschien toch even een geruster gevoel.
Bij mij is het pas in week 10 misgegaan, dus als ik met 7,5 week echo krijg, maakt mij dat nog niet echt geruster ben ik bang. Hoop het van wel.
Ja zwanger worden lijkt soms zo gemakkelijk he....
Wens je veel succes met je echo!

Xh
Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 14:30

hoi,, dank u wel lieve mensjes, ik ben al iets geruster

Ik heb al 3 echo's gehad en 3 keer heeft de gyn gezegt dat alles heel goed in orde is, en dat ik me geen zorgen mag maken, das wel gemakkelijker gezegt of gedaan, ik heb ook menstruatiepijn, ik mag maandag naar de huisarts die zal nog eens kijken met iets speciaal om te luisteren naar het hartje en bloed nemen voor men hcg waarden, dan pas zal ik terug goed kunnen slapen!

bedankt en geniet ook van jullie zwangerschap

dikke kus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]