[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/04/2007 @ 21:34 Eva | Ik herken je gevoel heel goed! Maar maak je niet te veel zorgen hoor en geniet er gewoon van dat je niet veel voelt. Het heeft er echt helemaal niets mee te maken of je zwangerschap goed is. Als je nu een goede echo hebt gehad met een kloppend hartje, is de kans nog maar heel klein dat het nog misgaat. Sterkte! |
| 26/04/2007 @ 21:51 Darsje ![]() | Ik heb me goed gevoeld tot de 37 weken!!! En heb een prachtzoon! |
| 26/04/2007 @ 22:49 Lisette ![]() | ook hier wisselende klachten in het begin!!!verder een prima zwangerschap!Geniet er lekker van |
27/04/2007 @ 13:13 ![]() | dank u wel lieve mensjes, ik ben al een beetje gerusterv ![]() |
| 27/04/2007 @ 17:27 happy | Hey Meggy, Ik heb pas een miskraam gehad, maar ben nu denk ik ook weer 6 weken zwanger. Voel me ook heel ongerust, omdat ik geen klachetn heb. De vorige keer had ik deze ook niet. Heb wel ook in de ochtend om de twee uur hongergevoel en soms heel pijnlijke borsten. 8 mei mag ik eindelijk mijn echo... ik kan niet wachten tot het zover is! Toch moeten we inderdaad poroberen te genieten, want als het wel goed blijft zitten heeft dit kindje ook recht op heeeeel veel blijdschap... al krijgen we daar natuurlijk nog maandenlang de tijd voor. Veel succes!!!! H |
| 27/04/2007 @ 20:19 sofie | Hey, Ook ik ben nu 7weken zwanger en er voortdurend mee bezig wat ik nu wel en net niet voel... Afgelopen woensdag kregen we de eerste echo en alles zag er goed uit, ook ons kindje zijn/haar hartje klopte, dat was duidelijk zichtbaar. Het afgelopen 1,5jaar heb ik 4keer een miskraam gehad, maar telkens zeer pril. Die keren voelde ik me wel precies meer zwanger dan nu...(is het psychologisch?) Toen hebben we nooit een hartje gezien, hcg niet boven 100 geraakt... Dit is dus al een goed teken en ik dacht gerustgesteld te zijn na die eerste echo. Maar... die onzekerheid zal hoogstwaarschijnlijk pas verdwijnen als ik ons kindje voel bewegen... Dat was bij onze zoon ook het geval. Pas na 20weken ging ik met een gerust hart op gyneacologisch onderzoek... |
| 28/04/2007 @ 11:57 happy | Hey, Ja na een miskraam is het toch een stuk lastiger om te genieten. Ik had twee dagen geleden mijn eerste ochtendmisselijkheid en gisteren dan weer niet. Geen peil op te trekken dus. Maar Meggy, ga inderdaad maar gewoon naar de dokter. Niet onnodige zorgen gaan maken. Daar hebben ze echo's voor. Geeft misschien toch even een geruster gevoel. Bij mij is het pas in week 10 misgegaan, dus als ik met 7,5 week echo krijg, maakt mij dat nog niet echt geruster ben ik bang. Hoop het van wel. Ja zwanger worden lijkt soms zo gemakkelijk he.... Wens je veel succes met je echo! Xh |
[Reageer]

Soms niets voelen

... maar uiteindelijk gaan die eerste weken van onzekerheid ook voorbij, en eens je je kindje voelt bewegen heb je geen andere kwaaltjes nodig
. ik had gewoon sporadisch last van wat mottig gevoel, maar iets eten hielp direct, ik waw wél erg moe steeds en pijnlijke borsten, maar ook dat kwam en ging... droge huid had ik ook wel last van. het enige dat is gebleven is wat constipatie 
Dikke Zoen, Ik denk dat iedereen na een miskraam ongerust is, ik verlang na mijn volgende echo!