< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » wit gehaakt hoedje

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
wit gehaakt hoedje
26/04/2007 @ 20:28
pascale

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

ons meisje wordt op 2 juni gedoopt en ze is traditioneel volledig in het wit! nu zoek ik nog een wit gehaakt hoedje in katoen of een hoedje in witte broderie zoals ze zeggen. iemand een idee waar ik dit kan vinden ?

groetjes pascale en emily

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 21:42
Lotte

Online Status Bekijk profiel
ik heb witte gehaakte sokjes gekregen, die komen van de prenatal, misschien dat ze ook een bijpassend hoedje hebben?Anders zelf haken! Is niet zo moeilijk! (misschien een creatieve oma?)

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:46
Wenneke

Online Status
Hallo,

Ik heb van Renske zo'n hoedje van vorige zomer.

Kwam toen uit de lente/zomer collectie van Esprit.

Veel succes met de zoektocht en natuurlijk een heel mooi dag op 2 juni!

Groetjes,
Wenneke

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:53
k'tje

Bij Babywalz (een soort van 3 Suisses maar dan voor baby's) hebben ze dat. Er bestaan enkel winkels in Duitsland. Voor de rest moet je dus bestellen en wordt het opgestuurd. Ik heb het al een dikwijls gedaan, en het is een goede service.
Je kan het vinden op de site www(.)babywalz(.)be onder artikelnummer 658.537.739 (bovenaan rechts ingeven bij "zoek"). Er staat wel "gebreid mutsje", maar volgens mij is het wel wat je zoekt, hoor.
Ze hebben het ook in het roze (art.nr. 669.830.739). Als je bij "zoek" het woord "gebreid" ingeeft, krijg je ze allebei.

Succes!
K'tje
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 11:44
pascale

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey k'tje

wat een supersite! het mutsje en bandana zijn ondertussen besteld!! bedankt voor jullie tips!

vele groetjes pascale en emily

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 13:11
k'tje

Je kan best ineens de catalogus aanvragen, want dat kiest toch wel makkelijker. Eens je kindje wat ouder is, krijg je dan "Walzz Kids" ipv "Babywalz". Ik kreeg die iets voor de 2de verjaardag van m'n dochtertje, maar hetgeen erin staat is eigenlijk toch voor oudere kindjes.
Het is écht ook een goeie service. Niet goed, gewoon terugsturen en het bedrag van je rekening aftrekken. Je moet dus niet wachten op een correctie ofzo. En ze doen ook nooit moeilijk als je iets terugstuurt. Vind het echt makkelijk. Euh...soms iets té makkelijk. Je moest mijn bestellingen eens zien...
Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 14:45
Mir

Online Status Bekijk profiel
Mocht het nou toch niets zijn; zag toevallig en gebreide witte mutsjes en broderie mutsjes bij de H&M in Nederland !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]