[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 11:57 | Hoi allemaal, Wij zijn er net 2 weken achter dat we zwanger zijn, Donderdag 03 Mei gaan we voor de termijn-echo. Erg spannend allemaal, helemaal omdat dit ons eerste kindje zal worden. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke aparte manier om het aan onze ouders + schoonouders te vertellen. Wie heeft een leuk idee voor me????? Alvast bedankt. |
| 28/04/2007 @ 10:17 Debby ![]() | Wij hadden souvenirs mee van op reis en in één van de potjes die we mee hadden, hadden we babysokjes gestoken. De euro moest ff vallen, maar het was wel leuk. |
| 02/05/2008 @ 19:42 nathaley | ouders vertellen ik heb voor beide ouderstellen een echo fotolijstje gekocht op internet daar doen we een kopie van de echo in en dat pakken we in , als je dat ingepakt krijg heb je nog geen idee hahaha ![]() |
| 08/05/2008 @ 16:45 appeltje ![]() | 2 boekjes gekocht "waar oma's en opa's goed voor zijn" samen laten uitpakken en dan effe wachten tot ze het doorhebben leuk ![]() |
19/05/2008 @ 22:52![]() | heerlijk om die ideetjes zo te lezen. eerst maar zwanger worden..maar kan niet wachten om het te vertellen als het zover is!! ![]() |
[Reageer]

Op welke manier vertellen.