< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Opa/oma zijn/worden » Op welke manier vertellen.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Opa/oma zijn/worden
Op welke manier vertellen.
27/04/2007 @ 11:57

Hoi allemaal,

Wij zijn er net 2 weken achter dat we zwanger zijn, Donderdag 03 Mei gaan we voor de termijn-echo.
Erg spannend allemaal, helemaal omdat dit ons eerste kindje zal worden.

Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een leuke aparte manier om het aan onze ouders + schoonouders te vertellen.

Wie heeft een leuk idee voor me?????

Alvast bedankt.
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 12:37
Simba

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dan kan je leuk met moederdag iets inpakken, dan verwachten ze niet dat het iets met zwangerschap te maken heeft en is de verrassing nog groter. De echofoto's of foto's van de zwangerschapstest bijvoorbeeld in een leuk doosje doen.

Wij hebben dit met kerst gedaan. We hebben hun reactie ook nog gefilmd want dat is bij ons ook normaal tijdens de kerst en het uitpakken van cadeau's.

succes, spannend hè!?!

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 10:17
Debby

Wij hadden souvenirs mee van op reis en in één van de potjes die we mee hadden, hadden we babysokjes gestoken. De euro moest ff vallen, maar het was wel leuk.

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 11:45
Lieken

Online Status Stuur bericht
ja ik zou dat ook wel op een speciale manier willen zeggen.
ZO hebben we dit ook gedaan toen we trouwden. Ik had/heb een pluche duitse herder (intussen ook al een echte) en rond zijn hals hadden wij een lint gedaan en daarin een papier opgerold hij bracht dus nieuws. We hadden het nieuws in een gedichtvorm gezet...
Nu zoeken we ook iets origineels voor als we zwanger zouden zijn...
ik had al gedacht om sokjes af te geven. (dus een paar aan elk).en hieraan een lintje met de vermoedelijke bevallingsdatum op.

Maar ja... kvind zoiets zeg je op een speciale manier (ale zowel mijn ouders en mijn man zijn ouders zitten altijd bezig hoor, voor wanneer ist voor wanneer ist... wij zeggen nu het komt als het komt...) dus ja, tzou echt een verrassing zijn. Maar ja deze week eerst een test doen, voor we verder gaan :)

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 12:04
Eefje

Online Status Bekijk profiel
Aan mijn mama hebben we het verteld op haar verjaardag. Ik had een foto gemaakt van de zw-test en daaronder gezet: Gefeliciteerd oma! Dit is haar eerste kleinkind,...
Toen we het gaven zeiden we dat het nog wel even zou duren voordat het cadeautje echt zou komen. Ze had niets door totdat ze de foto zag. Het mooiste cadeau ooit. Ook nu na een jaar heeft ze het er nog over. Ze moest zelfs weer huilen toen ik afgelopen maart sms-te dat het precies een jaar geleden was dat we vertelden dat Tijn eraan kwam.....

hihi die oma's!

Ik hoop dat jullie ook een leuke manier bedenken, maar geniet in ieder geval intens van het moment. Misschien heb ik jullie op een idee gebracht!

Eefje

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 15:56
laura1979

Hoi,

Voor een speciale manier zou je een dvd kunnen maken, mijn verhaal staat in mijn profiel hoe wij dit gedaan hebben. Dit was echt super alleen mijn oma snapte het niet toen er ineens in het scherm stond gefeliciteerd je wordt overgrootmoeder.

Groeten,
Laura

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 19:42
nathaley

ouders vertellen
ik heb voor beide ouderstellen een echo fotolijstje gekocht op internet daar doen we een kopie van de echo in en dat pakken we in , als je dat ingepakt krijg heb je nog geen idee hahaha
Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 20:20
Muis

hoi,
ideetje:
Bij onze chocolatier maken ze foto's op de chocolade en het zijn precies kaders, echt leuk.

Als ik mijn derde verwacht ga ik de eerste echo (of die vanaf wan.je het wil zeggen) doen maken in chocolde , in een kader. en ze zetten er gewoon tekst bij. Ik liet dit al enkele keren doen (oa voor een verjaardag, kommunie )en had er telkens heel veel succes mee.
En bovendien vonden ze het origineel. Het zijn altijd fotokadertjes of kousjes..
Dan krijg je grappige mails van: Ik eet mijn ventje op enzo..

Groetjes

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 20:54

wij hadden een papfles gekocht en als cadeautje ingepakt, mijn moeder had het de eerste 5 minuten niet eens door! vroeg steeds wat ze ermee moest doen, ze kon het niet geloven
voor de grootouders hadden we onze eerste echo meegenomen...

groetjes melis

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 21:00
Cindy

Wij hadden vlug zelf iets gemaakt
(impulsief op een zondag)
met de tekst:
ik wil jullie iets vertellen
een geheimpje nog heel klein
binnen enkele maanden
zullen jullie oma en opa zijn

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:45
appeltje

2 boekjes gekocht "waar oma's en opa's goed voor zijn" samen laten uitpakken en dan effe wachten tot ze het doorhebben
leuk

Link naar deze reactie
19/05/2008 @ 22:52

heerlijk om die ideetjes zo te lezen.

eerst maar zwanger worden..maar kan niet wachten om het te vertellen als het zover is!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]