[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 16:43 Ellen | Ik ben maandag 6 wk zwanger.. en het enige is dat ik meer honger heb... verder helemaal niets. Mijn borsten doen nieteens pijn. Ik heb al een keer een miskraam gehad... en ben daar nu weer bang voor... gr. ellen ![]() |
| 28/04/2007 @ 17:28 ellen | Hallo Inmiddels beginnen toch wel wat symtomen door te komen. We zullen zien gr. ellen |
| 02/05/2007 @ 19:51 Sharon | Hey, ben inmiddels 6 weken zwanger. Ik heb ook totaal geen symptomen, behalve dan af en toe koppijn en lage buikpijn. Ik maak me ook enorm veel zorgen hoor maar ik denk dat dit toch normaal is???????? Ook door de hormonen en zo voelen we ons al niet meer zo zeker en dan nog weten dat er een kindje in je buik groeit... Tis allemaal niet zo simpel om een vrouw te zijn op die momenten. Ik zou me ook wel wat beter (of op mijn gemak) voelen mocht ik 'iets' voelen. Maar aan de andere kant, hele dagen misselijk zijn lijkt me ook niet zo leuk, of niet soms?? groetjs, Sharon |
| 03/05/2007 @ 21:57 hoeist | hi allemaal, Ik mag me ook bij de gelukkigen prijzen, ben nu 6 weken zwanger.... voel helemaal niks, nergens iets te voelen.. vreem inderdaad als je die verhaaltjes leest van de kwaaltjes velen krijgen/hebben.... ik wacht vol spanning af... groetjes |
[Reageer]

weinig tot geen zwangerschapssymtomen

. De angst zit er gewoon goed in na een miskraam natuurlijk. Ik heb de 25e een afspraak bij de gynaecoloog en als ik dan heb gehoord en gezien heb dat het goed is durf ik pas echt blij te zijn denk ik.
Ik ben zes weken lang kotsmisselijk geweest, (en zelfs dan blijft die ongerustheid
)