< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » weinig tot geen zwangerschapssymtomen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
weinig tot geen zwangerschapssymtomen
27/04/2007 @ 16:43
Ellen

Ik ben maandag 6 wk zwanger.. en het enige is dat ik meer honger heb... verder helemaal niets. Mijn borsten doen nieteens pijn. Ik heb al een keer een miskraam gehad... en ben daar nu weer bang voor...

gr. ellen
Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 16:47
Xanthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ellen,
Ik begrijp je ongerustheid hoor. Maar als het je kan geruststellen, ik had ook geen zwangerschapssymtomen totdat ik een week of 9 was. Toen begon het bij mij pas. Ervoor had ik meer de indruk dat ik ongesteld moest worden. Het hoeft daarom niet altijd mis te gaan. In ieder geval ik voor je

Grtz Xanthe

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 17:28
ellen

Hallo

Inmiddels beginnen toch wel wat symtomen door te komen. We zullen zien

gr. ellen
Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 21:33
suzanne

Hoi hoi
Lastig he! Iedereen praat erover en jij voelt nog niets! Nou dat had ik ook, precies hetzelfde, ook al eerder fout gegaan, en ik wilde zooo graag kwaaltjes.

Het kwam bij mij rond 6,5 week maar het is niet zo erg geweest als sommige andere vrouwen. Toen vond ik dat weer spannend (waarom voel ik bijna niets???) maar ja, je ziet het, toch echt 19 weken zwanger!
Succes of sterkte (wat je wilt) deze eerste onzekere weken!!!
Groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 08:23
Natascha

Online Status Stuur bericht
Ik heb hier ook last van.... Ik ben vorig jaar zwanger geweest en heb toen na 8 weken een miskraam gehad. Tijdens die zwangerschap voelde ik van alles; zere borsten (ik kon er niet eens naar wijzen), misselijk, duizelig enz. Nu ben ik weer zwanger maar voel eigenlijk niet veel. Mijn borsten doen niet zeer, ik heb geen last van misselijkheid, ik merk dus eigenlijk niets. Ik maak me zorgen en ben heel bang dat het weer mis gaat........ Eigenlijk hoop ik hier wat geruststellende woorden te vinden

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 19:51
Sharon

Hey,
ben inmiddels 6 weken zwanger. Ik heb ook totaal geen symptomen, behalve dan af en toe koppijn en lage buikpijn. Ik maak me ook enorm veel zorgen hoor maar ik denk dat dit toch normaal is???????? Ook door de hormonen en zo voelen we ons al niet meer zo zeker en dan nog weten dat er een kindje in je buik groeit... Tis allemaal niet zo simpel om een vrouw te zijn op die momenten.
Ik zou me ook wel wat beter (of op mijn gemak) voelen mocht ik 'iets' voelen. Maar aan de andere kant, hele dagen misselijk zijn lijkt me ook niet zo leuk, of niet soms??
groetjs,
Sharon
Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 09:34
Natascha

Online Status Stuur bericht
Dat is waar..... Wat willen we nou eigenlijk? . De angst zit er gewoon goed in na een miskraam natuurlijk. Ik heb de 25e een afspraak bij de gynaecoloog en als ik dan heb gehoord en gezien heb dat het goed is durf ik pas echt blij te zijn denk ik.

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 16:27
Sunshine

Online Status Bekijk profiel
Hey dames,

ik begrijp jullie ongerustheid goed maar ik kan jullie zeggen dat niets voelen helemaal niet moet betekenen dat het niet goed zit hoor! Drie van mijn vriendinnen zijn onlangs bevallen en geen van hen was misselijk of zo.
Ik zou zeggen wees blij, want inderdaad hele godsganse dagen misselijk zijn, is iets wat jullie ook niet willen... En ik spreek uit ervaring! Ik ben zes weken lang kotsmisselijk geweest, (en zelfs dan blijft die ongerustheid )

Nog veel succes dames! En heb er vertrouwen in dat alles goed zit!!

Liefs

Sunshine

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 21:57
hoeist

Online Status
hi allemaal,

Ik mag me ook bij de gelukkigen prijzen, ben nu 6 weken zwanger.... voel helemaal niks, nergens iets te voelen..

vreem inderdaad als je die verhaaltjes leest van de kwaaltjes velen krijgen/hebben....

ik wacht vol spanning af...

groetjes

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 07:39
audrey van auseloos

hallo dames,
ik ben nu ongeveer 8 weken en ik voel ook helemaal niks.
alleen de pijnlijke borsten en de vermoeidheid. heb zelfs geen honger, moet ik wel iets aandoen want ben al 2 kilo afgevallen of 2 weken tijd. maar het doet me goed van het te lezen want ik voelde mij er toch ook ongerust over dat ik niet van die zwangerschapskwaaltjes heb :)
ale de 14de moet ik voor de eerste keer naar gyn. ooohhh vind het zo spannend
groetjes audrey

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 17:23
Emma

Hoi,
Ik was bij de eerste heel erg ziek. Ik heb zelfs in het ziekenhuis gelegen omdat ik helemaal uitgedroogd was. Nu ben ik zwanger van de tweede en merk helemaal niks. Ik ben alleen 's avonds erg moe maar verder voel ik me helemaal top. Zo zie je dat iedere zwangerschap heel erg anders kan zijn.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]