< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » niet meer doorslapen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
niet meer doorslapen
27/04/2007 @ 19:26
elke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik was sinds drie weken een gezegende mama van een zoontje dat 6 tot 7 uur doorsliep. Maar sinds vrijdag, samen met zijn hongerspurt, doet hij dat niet meer en moet ik terug twee keer uit bedNu heeft de verpleegster van K&G mij aangeraden om 's nachts water te laten drinken. Ik vind dit ecter nogal een gekke oplossing. niet?honger is toch honger???

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 20:05
Emu

vind ik ook, gewoon n voeding geven. een kindje van een maand kan dat zeker gewoon nodig hebben. ik zou gewoon voeden als ik jou was. succes!
Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 07:46
mellie

hoi,

ons klein ventje geeft da ook eens geprobeerd, hij sliep al 2weken door, en op een nacht was hij ontroostbaar, mijn man geeft hem dan een fles gegeven
de volgende dag was hij daar weer, weer van da,
ik heb hem dan water gegeven, hij geeft een paar kleine slokjes gedaan, maar is dan vlug gesust, nu slaapt hij al weer een goeie week door

dus mijn raad is, water geven in combinatie met tutje

groetjes
Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 07:52
Simba

Wat een raar advies. Je geeft toch nog bv(of vergis ik me nu)?? Dan zou je helemaal niet met water aan de gang moeten gaan. Hij heeft je melk dan gewoon nodig.
Het gaat vanzelf weer over hoor!! Gewoon laten drinken en over een paar dagen slaapt hij wel weer door. Enzo heeft dit ook altijd rond zijn sprongetjes en regeldagen. Dat zijn een paar nachten en dan slaapt hij weer door.

[Laatst gewijzigd door Simba - 28/04/2007 @ 07:52] - Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 09:00
Visseke

Online Status Bekijk profiel
Ik zou gewoon fles- of borstvoeding geven, des te eerder kan je kindje weer slapen en jij ook!

Als een van mijn kinderen 's nachts wakker wordt krijgen ze van mij een flesje, iedereen tevreden en we kunnen weer lekker gaan slapen.

groetjes, Liesbeth
Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 18:50
elke

Ja, ik geef bv. Vond het ook gek advies. Ondertussen wordt hij weer maar 1 keer meer wakker, dus het heeft zich (bijna) vanzelf weer opgelost!

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 22:33
Marie

Online Status Bekijk profiel
Hallo Elke,

ik maakte mijn dochter ook steeds wakker om 2u 's nachts, omdat ik vond dat ze moest drinken, ik gaf ook BV,
Tot mijn zus zei, is ze wakker om 2u, nee, laat haar dan slapen, als ze honger heeft zal ze wel wakker worden,

Mijn dochter is nu 19m, en laten we zeggen, ze heeft er ni ondergeleden, ze is nu een stevig brokje, een goede eter.

Maar het is je eigen keuze.

Groetjes

Marie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]