[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/04/2007 @ 09:09 Line | Hallo, Ik verwacht binnen een goeie 10 weken mijn eerste kindje, maar zit nog met wat praktische vragen. Welke kledingmaat moet ik nu meenemen naar het ziekenhuis voor de baby. Ik heb al pyamaatjes gekocht van maat 56, maar begin te twijfelen of ik ook niet een paar zou moeten aankopen van maatje 50? Is dit nodig? Verder vroeg ik mij af, body met lange of korte mouwen? Of zonder mouwen? Zal de baby niet te koud hebben? Met het warme weer momenteel, weet ik echt niet hoe ik de pasgeboren baby moet kleden in de zomer.Wat is goed en niet goed? Als het echt warm weer is zoals nu, wat doet de baby aan in het ziekenhuis en thuis? Een body met pyamaatje of een broekje met t-shirt en body? Kunnen jullie mij tips geven? Alvast hartelijk dank! |
| 01/05/2007 @ 08:06 Line | Hallo, Bedankt voor jullie tips! |
| 12/05/2008 @ 00:45 samira | hallo wou even zeggen mijn dochter is nu 2 weken oud en kleed haar heel luchtig aan het is veel te warm om iets warms aan te doen ![]() |
| 12/05/2008 @ 00:46 el goela | ik heb veel kleedjes van maat 50 en 56 maar dat is niet nodig je moet enkel een paar kleedjes hebben van maat 50 56 niet te veel babys grieen snel ![]() |
| 19/05/2008 @ 15:43 Kacie ![]() | Ik had me dit ook al zitten afvragen. Doen jullie dan overdag een rompertje en t-shirt/broekje en 's nachts een rompertje + kruippakje, of kan een kruippakje ook voor overdag? |
| 21/05/2008 @ 13:39 Joyce1982 ![]() | maatje 50 heeft mijn zoon niet aangehad.. ik ben begonnen met 50-56 en na 3 weken zat ons manneke in 62.. hij woog met de geboorte 3990 gram en was 54 cm lang.. |
[Reageer]

Kledingmaat pasgeboren baby

! Nu heb ik zo'n 7tal setjes truitje-broekje-sokjes en dat vind ik erg handig...
...