Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/12/2007 @ 15:11 | Ik heb een dochter van 2, ze is spierwit, echt 100% blank uiterlijk, met felblauwe ogen en witblond pluizig steil haar. Ze lijkt exact op mij. Haar vader is donker, Surinamer (neger/chinees) Zelfs de artsen geloven amper dat hij de vader is. <aar dat is hij 100% zeker wel. Hoeveel opmerkingen we al niet hebben gehad.... |
| 17/12/2007 @ 17:35 Manon | ik zag laatst in de winkel ook een chinees vrouwtje met haar zoon, die was echt blank van velletje en had spierwit haar, ik dacht ja misschien geadopteerd, kan altijd hé. Maar laatst kwamen ze erug bij me in de winkel en toen was de man mee en die was blank en had wit haar, dus waarschijnlijk toch een biologisch kindje. Alsook wij dachten dat we een zoontje met donkere ogen gingen hebben omdat wij beiden echt donkere ogen hebben, maar nee hoor ze zijn echt felblauw. Aan mijn man zijn kant zit er hier en daar wel blauwe ogen , dus dat zal hij van hen meehebben |
| 17/12/2007 @ 20:16 Anneke ![]() | Ik ben de 'An' die oorspronkelijk dit onderwerp opende...Ondertussen is Kayden al 9 maanden en nog steeds blank met blauw-grijze ogen en bruin plat haar. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

kleur ogen en huidskleur

Fijne kerst