< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » kleur ogen en huidskleur

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
kleur ogen en huidskleur
17/12/2007 @ 15:11

Ik heb een dochter van 2, ze is spierwit, echt 100% blank uiterlijk, met felblauwe ogen en witblond pluizig steil haar.

Ze lijkt exact op mij.

Haar vader is donker, Surinamer (neger/chinees)

Zelfs de artsen geloven amper dat hij de vader is. <aar dat is hij 100% zeker wel.

Hoeveel opmerkingen we al niet hebben gehad....
Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 17:35
Manon

ik zag laatst in de winkel ook een chinees vrouwtje met haar zoon, die was echt blank van velletje en had spierwit haar, ik dacht ja misschien geadopteerd, kan altijd hé. Maar laatst kwamen ze erug bij me in de winkel en toen was de man mee en die was blank en had wit haar, dus waarschijnlijk toch een biologisch kindje.

Alsook wij dachten dat we een zoontje met donkere ogen gingen hebben omdat wij beiden echt donkere ogen hebben, maar nee hoor ze zijn echt felblauw. Aan mijn man zijn kant zit er hier en daar wel blauwe ogen , dus dat zal hij van hen meehebben
Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 20:16
Anneke

Online Status Bekijk profiel
Ik ben de 'An' die oorspronkelijk dit onderwerp opende...Ondertussen is Kayden al 9 maanden en nog steeds blank met blauw-grijze ogen en bruin plat haar.

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 10:29
minnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Mijn kinderen zijn ook halfbloedjes (Iraans/oost-Afrikaans). Bij mijn dochter leek haar huid in de eerste jaren alleen maar donkerder te worden, maar nu is het weer lichter, maar je kan wel duidelijk aan haar zien dat ze een halfbloedjes en me zoontje was bij zijn geboorte lichter dan nu, hij wordt ook steeds donkerder van huid. Ik denk dat het toch door de jaren heen de kleur van huid kan veranderen zoals ik nu merk, en dat geldt ook voor de haren. Mijn dochter had eerst bij haar geboorte gewoon van die stijle zwarte babyhaar, toen ze rond de 9 maanden was begon het een beetje te krullen en nu heeft ze heel veel pijpkrulletjes en die worden steeds met de jaren kleiner en kroezer.

Liefs Minnie Fijne kerst

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]