[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/04/2007 @ 08:10 ff anoniem | Hallo, Ik ben pasbevallen van een gezonde knul. Ik ben getrouwd met een man die 2 kleintjes heb uit een vorig huwelijk. We hebben een goede omgangsregeling en contact. Nu komt het zijn ex is anders gaan doen tegen mijn man. En gisteren is het hoge wordt eruit gekomen De naam die ons babytje draagt is de naam die zij en mijn ex hadden gekozen als hun dochtertje een jongen was geweest. Baf dat kwam bij mij hard aan ikzelf heb de naam uitgekozen in overleg met mijn man maar als ik dit geweten had had mijn zoontje niet zo geheten... Maak ik me nu druk???? of is zijn ex jaloers groetjes een onzekere mamma |
| 29/04/2007 @ 08:18 Flappy | Ik vind dat zowel jij als zijn ex niet overdreven reageren! Je man had dit tegen jou moeten zeggen toen je de naam voorstelde zodat je dan nog kon beslissen of je de naam nog zou nemen of niet. Ik kan mij voorstellen dat je dan inderdaad een andere naam zou nemen! Je mag dan nog een goeie omgangsregeling hebben, maar die naam is dan toch iets dat ook een beetje van hem en zijn ex is. De ex kan ik om dezelfde redenen ook wel begrijpen! Sterkte ermee, hopelijk kan iedereen hier binnenkort een beetje beter mee leven! |
| 29/04/2007 @ 08:20 mamie | Hoi Hoi ik kan geloven, dat je hier het eerste moment even van ondersteboven bent,... maar jullie vonden die naam toch beiden leuk!! probeer je er toch maar niet te veel van aan te trekken wat die ex allemaal zegt!! en geniet van jullie zoontje en je man!!! je gevoelens liggen nu ook nog wat overhoop van de bevalling en de hormonen enzo dus binnen een paar maandjes denken jullie er niet meer aan!! groetjes ![]() |
[Reageer]

Ben ik nou overdreven help!!!!!!