[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2007 @ 12:00 sofie | Gewoon een bedomrander gebruiken. Een vriendin van me heeft zelfs 2 bedomranders moeten aanschaffen, haar dochter was zo een woelwater dat ze gans haar bedje gebruikte met als gevolg dat ze ook aan het voeteinde een omrander heeft gezet om te vermijden dat ze zich zou stoten met haar hoofd ![]() Die eerste maanden zijn echt wel een zoektocht maar ook dat gaat weer door ![]() Groetjes, Sofie |
30/04/2007 @ 14:45 ![]() | een slaapzak gebruiken en tussen een verkleiner leggen dan is het probleem opgelost : ik heb het ook gehad met de mijne en nu niet meer. |
| 30/04/2007 @ 16:45 lietje ![]() | Hey, Wel eens gehoord van een safe t sleep? http://www.safetsleep.nl of .be Gebruik ik ook voor robin omdat hij een voorkeurs houding had. Inmiddels is het eigenlijk niet meer nodig maar hij blijft mooi op zijn plek liggen zo. Anders draait hij ook het hele bed door. En een slaapzakje helpt soms ook heel goed. Veel succes greetz lia |
| 30/04/2007 @ 23:03 | hey mama's, ik heb me daar dus nooit iets van aangetrokken en paste me aan aan zijn gewoonte: ik legde hem steeds te slapen met zijn hoofdje tegen het hoofdeinde van zijn bed. Ik gebruikte van het begin ook een bedomrander want vanaf zijn geboorte had hij gewoon een voorkeur om met zijn hoofdje ergens gaan aan te liggen. Tja, hoe zou je zelf zijn als je maanden zo in mama's buik zit en dan plots "los" moet gaan liggen!! vandaar ook erg snel de slaapzak ingevoerd mét succes. Hij heeft in de eerste 10 maanden nooit anders geslapen dan op zijn rug en ik vond hem altijd terug in die positie, nooit verkeerd...tot de laatste weken...hij heeft nu de buiklig ontdekt en wil enkel zo nog slapen. Dus, ik doe er niks aan, ik slaap ook al heel mijn leven op mijn buik. Ik heb hem dus gewoon altijd zo te slapen gelegd, met zijn hoofdje ertegen. Anders wriemelde hij toch net zolang dat hij met zijn hoofdje raakte... Veel succes! Vanessa |
[Reageer]

wakker worden tegen de bedrand