[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2007 @ 19:19 Meiske | hallo Feli, Ik denk dat het heel normaal is met een eerste. Ik vond het ook allemaal heel vreemd en ook omdat er een heel nieuw iemand in je buik groeit. Ik hoor van veel vrouwen dat niet iedereen dat supermoeder gevoel heeft en dat hoeft ook niet. Probeer lekker te genieten en ook tegen je kindje te praten en zo, een beetje al een band creeeren. Enne... bij mij heeft het zeker 3 maanden geduurd na de bevalling voordat ik echt realiseerde dat ik moeder was... dusse, maak je niet druk! groetjes, meiske |
| 30/04/2007 @ 20:52 mamavantygo | Hai Het is vast een heel onzeker gevoel voor je, maar er staat toch nergens hoe je je hoort te voelen? Iedereen beleeft de komst van een eerste kindje toch op zijn eigen wijze, en er is mijn inziens geen goed of fout... Laat het allemaal maar op je af komen, het komt vast goed! Liefs |
| 02/05/2007 @ 09:31 Sarah ![]() ![]() | Ik heb nu zelfs ook nog dat ik het niet kan geloven dat ik mama ben van zo'n mooi meisje. Ze voelt aan als mijn dochter en mijn beste vriendin. ![]() |
[Reageer]

Nog steeds ongeloof...

Maar is er misschien iemand die deze gevoelens ook heeft gehad bij haar eerste?

Ik denk ook dagelijks; 'Wow, dit zijn MIJN dochters! MIJN vlees en bloed!' Die prachtige wezentjes die (zo kort) in mijn buik hebben gezeten zijn MIJN kids! En als ze dan roepen, of lachen of brabbelen, besef je ineens wat genieten is.....
!!