[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/05/2007 @ 17:19 boeleke | hoi onze onthaalmoeder ligt toch ook al een tijdje vast , hoor, ben op 2à 3 maanden beginnen zoeken en kreeg van een dienst in de buurt ( iets dat verbonden is aan de gemeente waar je woont- landelijke kinderopvang of zoiets)exact 3 adressen waar nog 'eventueel' een plaatsje vrij was. na telefonisch contact bleken er twee toch geen plaats meer te hebben! ben dan gaan kijken bij mijn enige optie en het leek me een lieve mevrouw. maar ik vind het wel moeilijk om zo te oordelen of het daar goed zal zijn of niet, zonder zo eens te kunnen vergelijken en om nu te zeggen dat het dadelijk geweldig klikte... enfin heb ons kindje daar toch laten inschrijven en kan alleen maar heel erg hopen dat het allemaal mee zal vallen! das eigenlijk wel triestig he, dat het hier in ons land zo slecht gesteld is met opvang! en je wilt toch goed doen voor je kindje he ... als thuis blijven geen optie is ! groetjes en nog veel succes met je zoektocht ! |
| 15/05/2007 @ 10:21 Bieke | Hallo Wendy, je hebt dan toch een keuze kunnen maken! Dat is goed nieuws, gelukkig ben je zelf tevreden met je keuze, dat is al een hele last minder! En kan je kindje nu pas een maand later naar de crèche gaan of toch meteen als je begint te werken? Wat ga je dan ondertussen doen, nog een beetje verlof nemen? Groetjes |
[Reageer]

oppas of onthaalmoeder etc ... ????