< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Hoelang slapen jullie ukkies?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Hoelang slapen jullie ukkies?
30/04/2007 @ 16:16
lianne

Online Status Stuur bericht
Noah is bijna 19 weken, dus ongeveer 4,5 maand en hij is ongeveer 1,5 tot 2 uur wakker en wilt dan even slapen, met even bedoel ik ook even, hij slaapt maar een half uurtje, ik heb het idee dat dat heel weinig is.

Is dit normaal of slapen jullie kleintjes langer?

´s Morgens slaapt hij sinds enkele dagen ook korter, normaal kwam hij tussen 7 en 7.30 uur en nu komt hij rond half 7, hoe zou dit komen?

[Laatst gewijzigd door lianne - 30/04/2007 @ 16:17] - Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 16:45
kelleke

hey

mijn zoontje is nu wel iets ouder, maar slaapt van 20u30 tot uiterlijk 7uur. en dan in de voormiddag een dutje van een uurtje soms in hazeslaapjes soms aan een stuk. en in de namiddag nog een uurtje of 2 en dan tegen 17u30-18u nog max een half uurtje.
vroeger sliep hij smorgens tot half 9 en nu in eens ook maar tot 7 uur. als we hem langer ophouden slaapt hij langer hoor, maar dat gaat niet want dan is hij dood moe om half negen. weet ook echt niet hoe het komt hoor.

groetjes

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 08:19

Online Status Bekijk profiel
he,

hier slaapt ze snachts van 8 tot 7/8 uur. (nu slaapt ze nog! 8.15 uur...)

dan van 9 tot 11 en smiddags ook zeker van 1 tot twee en dan om 3 uur weer een half uur tot een uur. rond 5 uur slaapt ze dan maximaal een uur, maar vaker maar een half uurtje. ik zou willen dat ze dan wat langer zou slapen. ze is savonds echt heeeeel erg moe en snel huilerig. maar voor de rest is ze echt heel vrolijk.

als jou kindje ook gewoon vrolijk is, lijkt me niets aan de hand. je kunt ze ook niet dwingen te slapen toch.

groetjes trui

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 09:00
lianne

´s Nachts is er geen probleem hoor, hij wordt moe rond een uur of 7, geven dan zijn fles en hup naar zijn bed tot dus een uur of half 7.

Overdag is hij na zijn korte tukkies gewoon vrolijk, dus blijkbaar maakt het dan niet zoveel uit dat hij maar een half uurtje slaapt.

Bedankt!

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 09:47
Nemo

Online Status
Mijn dochter(4 maand) komt sedert enkele dagen ook vroeger 's ochtends. Ik denk dat het door het klare weer komt. De zon schijnt al zo vroeg, ik dnek dat het daardoor komt.
Ik leg haar nu overdag ook in haar bedje. Ik heb de indruk dat er teveel licht is overdag om vast te kunnen slapen...

Groetjes
Nemo
Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 23:58
Mariël

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,

Simon is een echte slaper. Om 19.00 uur krijgt hij zijn laatste fles en dan slaapt hij tot 7.30 uur. Na de eerste fles gaat hij meteen weer terug in zijn bedje en slaapt hij tot 10.30 uur. Vervolgens gaat hij weer onder zeil van 13.00 uur tot 15.00 uur. Tot slot slaapt hij meestal tussen 17.00 uur en 18.00 uur nog even. En dan om 19.30 uur weer naar bed om er 12 uur later weer uit te komen. Ik geniet ervan, zeker van het feit dat ik ook nog even lekker uit kan slapen 's morgens (als ik niet hoef te werken).

Groetjes,
Mariël

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 08:57
lianne

Vanmorgen kwam hij om 6 uur!! Ik hoop niet dat dit zijn vaste tijd is, het was juist zo lekker om een uur of half 8. Ook Noah leg ik terug na zijn 1e flesje en normaal kwam hij dan tussen 9 en 10 uur, nu niet, nu komt meneer om 8 uur.

Dat hij overdag zo weinig slaap vind ik niet erg hoor, ik vroeg me gewoon af of dat dat wel genoeg is. Het belangrijkst vind ik dat hij de nacht goed doorkomt en ´s ochtends nog wat slaapt ( puur eigen belang )

Bedankt weer voor de reacties!

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 15:13
netje

Hallo

Mijn zoontje slaapt ook niet echt veel. Om 06.30u of 07.00u word hij wakker, heeft dan geen honger maar is gewoon wakker, en na twee uurtjes word hij weer moe en gaat naar bed voor een uurtje, en dan slaapt hij alleen smiddags 2x een klein half uurtje en dan 20.00u naar bed tot 06.30u is ook zeker niet veel he......je blijft zo bezig met ze de hele dag dat ik helemaal instort als hij uiteindelijk definitief de nacht in gaat om 20.00u of 20.30u en hij zit nu in een sprongetje dus zo gezellig is hij ook niet als hij na zijn korte dutjes smiddags wakker word....steeds maar bezig moeten houden enzovoort. ..groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]