[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2007 @ 20:22 suus | Ons zoontje krijgt al 4 weken 5 flessen van 180 water en 6 schepjes. Soms als het warm is zelfs 6 flessen. wij doen er ook 5 schepjes johannesbroodpitmeel door voor het spugen. Hij is nu bijna 11 weken en dringt nog steeds wanneer het hem uit komt. Ik krijg er geen regelmaat in of vat op. Hij weegt nu rond de 6800 en zal rond de 65 a 66 cm zijn. Een stukje groter dan jullie dochter. Hij krijgt ook al forte voeding, ik heb geen idee wat ik nog meer tegen de honger kan doen. Je hoort zijn buikje zo rammelen dan... Overleg gewoon of jouw dochtertje ook een flesje meer mag. Als ze het nodig heeft is het geen probleem. Zolang ze rond de 1 liter voeding blijft geloof ik. Succes! |
01/05/2007 @ 20:14 ![]() | Mooie foto's trouwens van jullie dochtertje ![]() |
| 26/06/2008 @ 13:34 | baby voeding hallo, ons meisje amanda is 10 weken oud en geeft ineens niet meer aan wanneer ze wil eten, als ik er niet aanleg, laat ze er zo 12 uur tussen zitten. gister heeft ze maar 3x op een dag gehad. ze is 57 cm en weegt 5,4. ze is goed op gewicht. heeft iemand anders dit ook met zijn of haar kindje? moet ik haar echt 5x aanleggen?? ze drinkt 20 min. om de 8 a 10 uur. voor heen was dit 10 min. maar dan wel 5x op een dag groetjes jessica |
| 07/12/2008 @ 22:50 | hey jessica je meisje amanda is 10 weken oud. ik heb een zoontje van 8 weken . ik heb al een enorme regel dag met hem gehad ik geef alleen borstvoeding. hij wilde eerst helemaal nix eten het moest dwangmatig in zijn mond met een speciaal voedingsnaaldje in zijn mond. bij de geboorten woog hij 2820 en was 47 cm prematuurtje. ik leg hem op een regeldag vanaf 8 uur tot 20 uur savonds om de 2 uur aan zo komt het dat hij nu 56cm en 4800 gram weegt perfect zegt het consultatie bureaui ik heb advies gekregen voor beteren eet en slaap patroonen om hem intebakeren. zelf heb ik een zus die in het ziekenhuis werkt als borstvoedings deskundige en mijn moeder is kinderarts. een gemiddelt kind bestaat niet maar van 0 tot 3 maanden mag er niet meer dan 4 a 5 uur tussen een voeding zitten overdag savonds moet de laatste voeding zo laat mogelijk. uiteindelijk heeft je kindje het door en komt vanzelf om voedingen. dan zie je er meer een patroon in. mijn zoontjes patroon nu (zonder regeldag) 8.00 10 minuten linker borst 10 minuten rechterborst dan gaat meneer in badje en dan vitamine D en K en dan in bedje. 11:00 uur verschonen linker+ rechterborst ieder 10 minuten en dan ga ik meetsal als het lekker weer is met hem wandelen een klein uurtje en dan ligt hij om 12 uur weer in zijn bedje. om 3 uur komt hij weer eerst verschonen linker+rechterborst ieder 10 minuten en dan een klein uurtje in de box. 7uur verschonen linker+rechterborst ieder 10 minuten 11 uur verschonen linker+rechterborst ieder 10 minuten 3 uur versconen linker +rechterborst ieder 10 minuten en dan weer om 8 uur. ik hoop dat je er wat aan heb.. veel liefs ![]() ![]() ![]() |
[Reageer]

Hoeveel eet jullie baby van 10 weken?

,