[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/05/2007 @ 09:42 oem 3isaa ![]() | Ik heb een tweelingenwagen van het merk first wheels in de aanbieding. het is een donkerblauwe driewieler met 3 luchtbanden. ik heb hem in januari gekocht en ben em gaan gebruiken na de geboorte van mijn jongste in maart dit jaar. ik moet hem kwijt omdat ik in een flat ben gaan wonen. de kindjes zitten naast elkaar. de wagen past door iedere standaarddeur. de wagen bestaat uit: de wagen zelf met een grote boodschappenmand en uitklapbaar zonnenscherm 2 zitjes voor baby's vanaf 6 mnd tot 4 jaar (die eraf te halen zijn) 1 reiswiegje voor pasgeborenen tot 6 mnd (die eraf te halen is) 1 voetenzak 1 regenhoes (nog nooit gebruikt) de wagen is dus bestemd voor 2 baby's vanaf 6 mnd of voor 2 snel opvolgende kindjes (1 baby, 1 peuter/dreumes) het is een prachtige wagen, ik vind het ontzettend jammer dat hij weg moet, maar heb helaas geen keus. je kunt bieden op deze tweelingenwagen vanaf 200-, mijn mail: oem_isaa@hotmail.com |
| 02/05/2007 @ 09:40 oem 3isaa ![]() | salam alaikom, wat leuk! farouk is ook erg mooi! |
[Reageer]

bijna nieuwe tweelingenwagen te koop