< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » baby slaapt zijlig (9 mnd)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
baby slaapt zijlig (9 mnd)
01/05/2007 @ 11:16
Ingrid

Hallo iedereen,

Sinds hij in een lichtere slaapzak ligt, rolt mijn zoontje langs alle kanten in zijn bed. Hij grijpt die spaken hard vast en draait zich op zijlig (eens links, eens rechts) en slaapt nu zo.
Kan dit kwaad of niet?
Omdat ze altijd zeggen dat ze het beste slapen in ruglig.

bedankt op voorhand voor de reacties!
Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 11:53

Online Status Bekijk profiel
Dat kan geen kwaad hoor. Simon die is een echte buikslaper en hij slaapt al zo sinds hij 3 maanden was.
Ondertussen zijn ze met 9 maanden ook al oud genoeg om hun hoofdje goed om te draaien en meestal kunnen ze met die leeftijd ook al goed omrollen dus zou me daar geen zorgen over maken.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 12:02
ik

hallo,

Ons zzontje sliep niet goed op zijn rugje en omdat ik hem toen hij nog piepklein was toch niet op zijn buikje durfde laten slapen legde ik hem in zijlig.
later toen hij zelf kon omrollen is hij op zijn buik beginnen slapen en nu is ie 19 maanden en slaapt nog steeds op zijn buik of zij.
K zou me der geen zorgen over maken

Groetjes
Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 15:46
Dagmaries

Dagmar slaapt met haar zomerslaapzakje ook op haar zij - als ze dat zelf kunnen, is er niet veel gevaar hoor. Ze draaien zelf hun hoofdje goed.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 20:31

Hallo,

onze kleine meid is morgen 1 maand oud en slaapt al sinds twee weken op haar zij. Af en toe op haar rug maar echt zelden. Wij zijn allebei zij en buikslapers dus had niet anders verwacht van haar. Zou mij er geen zorgen om maken.

Groetjes, Peggy.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 20:48
marjoontje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi ingrid.

mijn meisje slaapt ook sinds 1maand op haar zij,ze draaid elke avond op haar zij,en ik laat haar lekker zo slapen,omdat ze toch weer terug draaid als ik haar weer op de rug legt,ze heeft echt de voor keur om op de zij teliggen,en denk zelf dat het geen kwaad kan,ze kan goed rollen dus draaid ze zich ook wel weer om.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 21:50
Shathe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Onze zoon slaapt sinds kort ook af en toe op zijn zij en vind het zo lief en schattig om te zien. En hij is nu ruim 8 maanden, dus dat zal nu geen kwaad meer kunnen lijkt mij. Het is elke dag een verrassing hoe hij in zijn bedje ligt. En ook al ligt hij in een slaapzak en onder een lakentje, maar hij kruipt toch elke keer naar boven en ligt elke keer weer anders. Maar vind het nu niet erg, want volgens mij kan er nu niet veel meer gebeuren. En marjoontje heel toevallig, maar mijn zoontje is ook van 15-08-2006.

Groetjes Shathe

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]