< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » slijm.. maar geen slijmprop..

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
slijm.. maar geen slijmprop..
01/05/2007 @ 13:38
Liesje21

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb slijm verlies maar niet witte vloed wat ik normaal gesproken heb, dit is doorzichtig en elastisch. Zou dit het slijm zijn van de slijmprop waar mensen het over hebben heb alleen geen bloed verlies en is dit teken van begin van bevalling. Hebben jullie enig idee??

Groetjes liesje!

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 14:12
anne

Online Status
Volgens wat je beschrijft is het toch je slijmprop denk ik hoor. Het kan het begin zijn, zo is het bij mij begonnen maar ik had tegelijk ook hevige weeën.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 19:45

Dit kan idd je slijmprop zijn. Die hoeft immers niet als een prop naar buiten te komen.
Het wil echter niet zeggen dat je direct gaat bevallen hoor. Blijkbaar kan dit nog meer dan een week duren.
Succes!!

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 22:21
Gummiebeertje

ik denk dat dit je slijmprop is, deze kan in stukjes naar buiten komen, hoeft niet noodzakelijk echt een prop te zijn. Kan dus inderdaad zijn dat het nu nog een anatal dagen of langer duurt. Ik had al een hele nacht weeen gehad voor ik mijn slijmprop verloor, en bij mij was het heel duidelijk een dikke prop.
In ieder geval nog veel succes met de laatste loodjes

Groetjes
Martine

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 22:33

mijn slijmprop kwam af in 2 dagen en was wit taai slijm maar wel veel en gebonden tot een prop. Men water brak in de nacht van de 2e dag dus bij mij was het een voorteken maar dat hoeft bij jou niet te zijn hoor. Tis bij iedereen anders.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 23:37
marjoontje

ik verloor met week 38 elke dag wel slijm,soms behoorlijk veel,en ben als nog ingeleid met week 42,mijn arts zei dat het wel eens voor wil komen dat een vrouw de laatste week elke keer wel slijn wil verliezen en dat kon ik toen zien als slijmprop zei hij,alleen bij mij kwam het er in delen uit,en ik had er ook geen bloed bij zitten.

groetjes marion.

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 12:37
Liesje21

Bedankt voor jullie reacties meiden!
Ik verlies het nu al een paar dagen denk dat dit nu mn derde dag is en er zitten nu ook een paar hele dunne kleine rode sliertjes bloed tussen dus denk ook dat het dan wel delen van de slijmprop moeten zijn. Echt spannend wanneer het nou zo ver is, ben best wel zenuwachtig!

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 18:34
Liesje21

Ik heb nu ook om de 5 a 10 minuten harde buiken... maar doen niet pijn. Dan doet t toch nog niets??

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 19:18
Mammie-D

Online Status Stuur bericht
hey liesje

ik had dat van de week ook, wel 2 uur achter elkaar door, maar bij mij is het gestopt. een wee moet wel ongeveer een minuut tot anderhalve minuut duren, maar misschien ben je al wel begonnen meid!
Mocht dat zo zijn wens ik je heel veel succes bij bevalling!

liefs denise

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]