Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/05/2007 @ 08:19 Lisa | Nog altijd geen regels. En normaal ben ik echt wel heel stipt. Nu ben ik dus 2 dagen overtijd. Vandaag ga ik nog niet testen, misschien is het nog wat te vroeg. Morgen probeer ik nog eens, als ik mijn regels nog steeds niet heb. Bij ons eerste kindje, heb ik pas getest toen ik een dag of drie overtijd was. En die test was direct positief. Misschien moet ik dus best nog een ganse dag wachten. Spannend hoor! Ik dacht dus echt wel dat zo'n zwangerschapstest direct positief zou uitslaan. Ofwel ben ik dus niet zwanger ofwel was het ngo et vroeg in mijn geval. We zien wel. |
| 10/05/2007 @ 10:35 Lisa | Grappig omdat het zo herkenbaar is. Ik keek een uur na datum nog naar de test: "Is er nu echt geen bolletje verschenen." Veel succes, hé! En laat je het resultaat nog weten? Ik ga morgenvroeg pas terug een test doen. |
| 11/05/2007 @ 07:44 Lisa | Deze ochtend heb ik weer een test gedaan: nog steeds negatief! Ga ik mijn regels nu nog krijgen???? Normaal ben ik dus echt wel en hele stipte daarin. Of kan het zijn dat ik nog niet genoeg hcg heb aangemaakt? Ik maak me wel een beetje zorgen. |
| 11/05/2007 @ 16:48 katja | En? Zijn er al meiden met een positief resultaat of is het dus blijkbaar heeeel normaal als je ineens heel wat daagjes overtijd bent ... Ik heb zojuist een voorraad ovulatietesten gehaald, ga het hier maar eens mee proberen. Kan het nl niet uitstaan (hoezo ongeduldig??). Hoezo graag een kindje... mandje vol met ovul. test, zwangers test, foliumzuur ![]() hihi Gelukkig kan jij ook weer verder Parel Gr Katja |
11/05/2007 @ 17:30 ![]() | Hier zijn na een cyclus van 67 dagen eindelijk de geariveerd.![]() |
| 14/05/2007 @ 17:49 | hallo mag ik iets vragen. ik ben nu ook al overtijd en heb al 2 testen gedaan, telkens negatief. Maar ik heb wel die soort ongipijnen waardoor ik denk dat de ms op komst zijn, maar dit voel ik al een ganse week (ben al een week overtijd). Voelen jullie helemaal niks of net zoals bij mij een soort ongipijn. merci li |
15/05/2007 @ 22:43 ![]() | Parel, Ergens hoopte ik toch hoor.... Jammer. ![]() Was dan ook ergens blij dat ik ongi werd. Kon ik dat hoofdstuk afsluiten. Jij ook? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

nega test maar ook geen ongi!!!

verwelkomd!! Wel heeeeeel heftig, het bleef maar stromen op het toilet... Hoe naar het ook altijd is, ik was blij!!!