< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Krijsende baby 11 mnd. bij slapen gaan

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Krijsende baby 11 mnd. bij slapen gaan
01/05/2007 @ 22:24
wendy

Hallo allemaal,

Wie heeft raad voor me aub., sinds enkele dagen weent/krest ons meisje enorm bij het slapen gaan.
Zo erg zelfs dat de papa denkt dat ze iets ernstigers mankeert (histerie??).
Ik heb haar gisteren bij ons op bed gelegd en heb haar op die manier in slaap gekregen, daarnet heb ik haar terug opgepakt en tegen haar vertelt en na 20 minuutjes terug naar haar kamer, maar als ze nog maar het gevoel heeft terug in haar bedje te belanden dan krijgt ze het terug !!
Ik moet zeggen dat het in de namiddag geen enkel probleem geeft om te gaan slapen.

Wie heeft dit ook en/of gehad?

Bedankt voor reacties,

Groetjes Wendy
Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 21:35

Hoi, hier hetzelfde. Ons dochtertje van bijna 14 maanden krijst nu ook al een drietal dagen bij het slapengaan. Overdag geen probleem. Hebben al een nachtlampje geprobeerd, maar lukt ook niet.
Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 11:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo...

Hier was het precies zo met mijn zoontje.. Hij wilde gewoon niet alleen zijn in zijn bedje. Nou is dat natuurlijk ook niet erg gezellig, maar wel erg noodzakelijk.

Hier was doorbijten de oplossing... In het begin haalden we hem er nog wel eens uit ofzo maar dan duurde het alleen maar langer. We hebben hem daarna zichzelf in slaap laten huilen (moeilijk soms hoor) maar sindsdien geen problemen meer..
Het heeft toch wel een week of 2 geduurd toen maar daarna wist hij gewoon dat het niet werkte en dus deed hij ook geen moeite meer maar ging gewoon slapen..

Natuurlijk controleerden we wanneer hij huilde wel of er iets was of dat hij gewoon niet wilde slapen!

Succes ermee!

Groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 12:02

Hier hadden we hetzelfde probleem met een 14-maander. Wij hebben een strikt avondschema ingevoerd met tekeningetjes zodat hij weet wat er komt (badje - tandjes poetsen - boekje lezen - flesje - slapen). Na een dikke week hadden we een goed resultaat! Nu gaat hij weer zonder problemen slapen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]