[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/05/2007 @ 22:24 wendy | Hallo allemaal, Wie heeft raad voor me aub., sinds enkele dagen weent/krest ons meisje enorm bij het slapen gaan. Zo erg zelfs dat de papa denkt dat ze iets ernstigers mankeert (histerie??). Ik heb haar gisteren bij ons op bed gelegd en heb haar op die manier in slaap gekregen, daarnet heb ik haar terug opgepakt en tegen haar vertelt en na 20 minuutjes terug naar haar kamer, maar als ze nog maar het gevoel heeft terug in haar bedje te belanden dan krijgt ze het terug !! ![]() Ik moet zeggen dat het in de namiddag geen enkel probleem geeft om te gaan slapen. Wie heeft dit ook en/of gehad? Bedankt voor reacties, Groetjes Wendy |
| 24/06/2007 @ 21:35 | Hoi, hier hetzelfde. Ons dochtertje van bijna 14 maanden krijst nu ook al een drietal dagen bij het slapengaan. Overdag geen probleem. Hebben al een nachtlampje geprobeerd, maar lukt ook niet. |
| 25/06/2007 @ 12:02 | Hier hadden we hetzelfde probleem met een 14-maander. Wij hebben een strikt avondschema ingevoerd met tekeningetjes zodat hij weet wat er komt (badje - tandjes poetsen - boekje lezen - flesje - slapen). Na een dikke week hadden we een goed resultaat! Nu gaat hij weer zonder problemen slapen. |
[Reageer]

Krijsende baby 11 mnd. bij slapen gaan