< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » oudere mama's

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/09/2007 @ 11:53
Judith

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hai lieve meiden,

Ben er nog wel, maar had eventjes afstand genomen, om niet te veel er mee bezig te zijn, maar ben weer terug

Heb een hele rare cyclus gehad, maar nu is alles weer ok.

Hoop dat het met de zwangere dames ok gaat en ons kleine beebje ook.

Probeer er niet teveel meer mee bezig te zijn, zie wel wanneer het komt.

Liefs,
Juutje

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 14:15
Roes

Online Status Bekijk profiel
Hoi Judith,

leuk dat je weer even langs komt piepen. Zonder jou is het wel stil.

Hier gaat alles goed. Maandag zijn we weer bij de gyn geweest . Hij gokt dat de baby toch één weekje ouder is. De uitgerekende datum is volgens hem 27 maart. Maar ik wacht de volgende controle even af voor ik het aanpas.

Gisteren heb ik een buik foto gemaakt. Ik zal proberen of ik deze op mijn profiel kan zetten.

Roes

Link naar deze reactie
20/09/2007 @ 17:13
Nea

Online Status Stuur bericht
Judith, ja het is niet altijd goed om er steeds mee bezig te zijn he… Soms moeten andere dingen wat voorrang krijgen. Succes. Over 5 dagen weer aan de slag!

Roes, mooie buik meid!
Wellicht een weekje verder... Krijg je zomaar een week kado! Kan me voorstellen dat je nog even de volgende controle afwacht.

Volgende week ga ik weer aan het werk, dan is mijn verlof voorbij. ’t Zal wel even wennen zijn. Dan ga ik 3 dagen (maan-, donder- en vrijdag) werken en dan gaat Luca naar de gastouder (Joke). Ben heel benieuwd…
Link naar deze reactie
27/09/2007 @ 19:42
vyonne

Hallo allemaal,
heb eindelijk weer eens tijd en zin om te reageren hier.
Ben de laatste tijd erg moe en zit daarom heel erg weinig achter de computer, dus meer dan af en toe wat meelezen kwam er niet van.

Hier is alles goed, dinsdag zijn we voor het laatst naar de gyn. geweest en over twee weken ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Heb alle bloedonderzoeken al gehad en dat zag er prima uit, gelukkig! Dinsdag bij de gyn hebben we nog even naar onze gezwaaid, was erg leuk! Helaas had de gyn op zijn kamer geen fotoprinter erbij, maar gelukkig was mijn man wel mee. Alles gaat in ieder geval prima.

Verder ben ik al 2,5 kilo afgevallen, aangezien ik alleen nog maar gezonde dingen lust. Voor taart, koeken en dergelijke hoef je me echt niet meer wakker te maken, terwijl ik normaal best een lekkerbek ben. Maar goed, alleen maar makkelijk voor straks, wat er nu niet bijkomt hoeft er ook niet af.

Begin het nu wel een beetje te merken aan mijn buik, die is wat meer opgezet dan normaal. Maar gelukkig pas ik nog wel in mijn normale kleren...

Groeten,
Vyonne

Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 12:23
Nea

Vyonne, de spannende eerste 12 weken zijn voorbij! Lekker genieten van je zwangerschap. Moe? Ja, zeker die eerste maanden. Maar als het goed is, ga je binnenkort meer energie krijgen.
Link naar deze reactie
28/09/2007 @ 13:46
Roes

Hoi Yvonne,

ik merk het ook nog steeds hoor de vermoeidheid. Ik heb goede hoop dat het wel minder wordt. Helaas heb ik juist heel erg zin in zoete dingen en zetmelen. Ik ben dus helaas al drie kilo bij gekomen. Ik had ook liever dat ze er af gingen .

Nea hoe was je eerste week werken. Viel het mee of tegen?

roes

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 11:53
vyonne

Hai hai,

Heb er trouwens weer één dag "bijgekregen", mijn uitgerekende datum staat nu op 10 april.

Groeten,
Vyonne

Link naar deze reactie
29/09/2007 @ 22:01
Nea

Roes, m'n eerste werkweek viel mee. Met Luca ging het bij de gastouder heel goed en het kolven op het werk lukt ook prima.
Link naar deze reactie
07/10/2007 @ 15:06
Nea.

Meiden, ik volg op 9maand een aantal topics en dat ga ik wegens tijdgebrek niet meer allemaal volhouden. Ik moet keuzes maken. Dus ik ga hier niet meer komen. Ik wens jullie met alles, jullie kids en ook met de kinderwens heel veel sterkte en geluk toe.

Vyonne, geniet van je zwangerschap, ik hoop dat je een prachtig mooi wondertje mag krijgen na een niet al te zware bevalling…

Groetjes voor allemaal
Link naar deze reactie
13/10/2007 @ 09:52
vyonne

Nea,

Jammer dat je hier vertrekt! Maar ik blijf je sites gewoon volgen, zo blijf ik nog een beetje op de hoogte.

Gisteren ben ik voor de eerste keer bij de verloskundige geweest. Hier in ons dorp is maar één praktijk, dus kiezen kan je niet, maar het was een heel aardige vrouw. Hoewel, het is maar afwachten wie je bij de bevalling krijgt, want het is een drievrouws-praktijk.
De bloeddruk was prima, we hebben nog even naar het hartje geluisterd en alles zag er verder prima uit gelukkig!

Groeten,
Vyonne

Link naar deze reactie
16/10/2007 @ 10:30
Judith

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ben ik weer
Hallo lieve meiden,

Elke x denk ik, kom, laat ik eens op het forum gaan, maar het komt er maar niet van

Nea, jammer dat je stopt met dit forum, maar weet als geen ander, dat het gewoon teveel tijd in beslag neemt.

Vyonne, al bij de verloskundige geweest, hoop dat ze idd lief is. Krijgen jullie nog een echo, of heb je al je echo's al gehad.

Roes, hoe is het met jou???

Hier in twijfels, wil heel graag een opleiding leidster kinderopvang volgen en een kind krijgen, moet nu dus beslissen wat ik ga doen.

Ga even naar fysio, spreek jullie snel weer.

Liefs,
Judith

Link naar deze reactie
27/10/2007 @ 14:08
vyonne

Hoi,

Is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven heb, maar was de laatste tijd zo moe dat ik er weinig aan toe kwam. Had nog net energie om af en toe mee te lezen, maar reageren kwam er niet van.
De laatste weken werd ik telkens midden in de nacht wakker om te plassen en dan kon ik niet meer in slaap komen of ik ging heel raar dromen. Dus niet echt uitgerust 's ochtends.
Gelukkig heb ik afgelopen nacht eindelijk eens beter geslapen. Nu maar hopen dat dat zo blijft doorgaan...

Hoe is het verder met iedereen? Al wat aangekomen? Ik ben nog steeds 2 kilo .... afgevallen. Maar merk nu wel dat er een buikje aan zit te komen, heb dan ook donderdag en vandaag driftig geshopt. Je wilt er tenslotte toch leuk uit blijven zien, nietwaar..

Ben op 12 oktober voor het eerst naar de VK geweest, alles zag er prima uit. Heb het hartje gehoord en de intake gehad. Op 8 november moet ik weer naar de vk en op 29 november hebben we de screeningsecho, ben erg benieuwd! Kunnen we weer lekker zwaaien met ons beebje...

Groeten, Vyonne

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 13:10
Roes

Hoi Yvonne,

dat is heel herkenbaar. 's nachts plassen en niet meer kunnen slapen. Heel vervelend.

Wij hebben morgen weer een afspraak bij de gyn. Hopelijk zwaait onze kleine spruit ook weer eventjes.

Het blijft toch altijd spannend.

Roes

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 19:37
vyonne

Eindelijk weer eens tijd/zin om te reageren.
Gelukkig slaap ik de laatste tijd weer beter, dus ik krijg weer wat meer energie.

Alles gaat verder prima, heb nergens last van. Moest tot een weekje terug elke nacht plassen, maar dat is ook opgehouden.

Volgende week hebben we de screeningsecho! We willen niet weten wat het wordt, maar vind het toch spannend om te zien hoe het gaat met onze of .

Afgelopen weekend een kinderwagen gekocht, na een "donatie" van mijn moeder is het toch de bugaboo geworden. Ben heel blij dat we nu alle dingen die besteld moeten worden hebben gekocht, dat geeft wel rust!

Roes, met jou alles goed?
En Judith, hoe is het met jou? Hoop dat er ook voor jou snel goed nieuws aankomt!

Groeten,
Vyonne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]