< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » gyn st. jozef turnhout

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
gyn st. jozef turnhout
22/01/2008 @ 08:14
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Allemaal
Nee jedi, ik had geen risico zwangerschap en geen risico bevalling... ik was aangemoedig door verloskundige om thuis te bevallen (dat was nog in NL)... maar ik verzette me daar tegen. Ik kom zelf uit medische wereldje - en ik vond toch dat ik in ziekken huis wil bevallen - ook als geen medische reden voor zijn, dus geen medische indicatie. Goed dat ik mij hart had gevolgd , en ben naar ziekenhuis gegaan (was koppig als wat, maar nu ben ik dankbaar voor).... half uur voor de bevalling hebben zij ondekt(via echo - thuis heb jij die aparat niet ) dat baby dwars lag, met navelstreng achter dde rug. Daarna ging het heel erg snel, en binnen 1/2 uur was die er all.
Ik bewonder jullie voor jullie keuze... maar ik... nee ik kiez voor ziekenhuisbevalling.
Groetjes! Sima
Ps: sorry voor fouten!

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 08:57
Mirjam

Hey

Sima, bij mij is Pecceu niet echt bruut geweest op m'n bevallingsdag hoor. Tijdens mijn bevallingsdag werd ik trouwens meer onderzocht door een nederlandse assistente gyn. (hele lieve trouwens), Pecceu hebben ze een paar keer van consultatie weggehaald omdat het niet liep gelijk het zou moeten en was telkens heel vriendelijk.
Van de bevalling zelf kan ik niet meespreken, want bij mij is het keizersnede geworden (door pecceu gedaan) en ik moet zeggen dat dat wel goed gebeurd is hoor.
Veel succes nog met bevallen meid!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 10:34
Jedi

Online Status Stuur bericht
Je hebt dan duidelijk de juiste keuze gemaakt he Sima. Zal wel een opluchting geweest zijn voor jou. Je hebt gelijk gehad door te kiezen voor het ziekenhuis. Je voelde je duidelijk veel beter op je gemak in een ziekenhuis en niet als je thuis zou blijven. Je bevalling verloopt zoiezo beter als je je goed voelt in de omgeving waar je bent. Ik vind het heel goed dat je je niet hebt laten leiden door de vk in Nederland en dat je je gevoel en je hart hebt gevolgd. Dat is de beste manier om te kiezen, voor wat dan ook.
dikke knuff

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 10:41
Jedi

Online Status Stuur bericht
Ah ok, hihihihihi, tja tis ook al 4,5jaar geleden he. Braet zelf was ok denk ik, maar idd die blonde is nogal bruut he!!
Ik was het toch niet zo snel vergeten hoor, pfff.
Ik zei toen ik pas bevallen was (over de pijn):" ik heb het de baby al vergeven, maar ben het niet vergeten!!"
groetjes

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 17:18
SMDJ

hey iedereen

dr braet is inderdaad niet die blond ze
vond hem toch vriendelijk en ga toch goed uitleg volgende week mag ik al terug

hopelijk alles oke

Link naar deze reactie
09/02/2008 @ 12:40
Mirjam

Hey

Sima, hoe is de bevalling verlopen?

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 15:40
sima

Hallo
Nou, ik heb me op ergste voorbereid, maar het was prima verlopen.Peccu was het zelf niet (ze moest naar Hoofstraten of zou iets). Ze kwam wel even kijken en vroeg of ik al rugeprik had gekreigen.Die heb ik zelf gevragt bij de verloskundige- en ik moet zegen, dat het een makkelijke bevalling was en bijna pijnloos - dus vooe iedereen aanbeloven (vind ik personlijk).
Een dag na de bevalling kwam Peccu nog een keer om te kijken hoe gaat het - en dat vond ik heel erg aardig. Nu moet ik op controle bij haar op 9 mei.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]