Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2007 @ 07:37 vis | hoi, bij mijn zoon duurde het 1 jaar voordat ik zwanger was, bij mijn oudste dochter was ik 9 weken na de bevalling van mijn zoon zwanger, bij mijn jongste dochter was ik na 4 maanden zwanger. het was dus allemaal erg wisselend, van mijn oudste dochter hadden we het ook eigenlijk niet zo snel verwacht mijn cycles was toen net die maand weer hersteld. |
| 09/05/2007 @ 10:59 vis | hoi, kelly: ja leuk chantal: veel plezier in griekenland. |
| 10/05/2007 @ 08:20 kelly ![]() | Hey chantal ik wens je een hele fijne vakantie, en heel veel zon toe !!!en ik er niet zijn!groetjes kelly |
| 10/05/2007 @ 19:37 talll ![]() | hey bedankt en veel klus plezier he ![]() tot over 2 weken als ik jullie niet meer spreek via het forum groetjes chantal |
| 11/05/2007 @ 08:54 kelly ![]() | oke is goed! tot dan hoop dat jij beter weer heb dan hier nu ![]() groetjes kelly |
| 15/05/2007 @ 10:51 vis | hoi, hier zitten we middenin de klus dagen we doen hard ons best en hopen dat er een zaadje het eitje vind deze dagen ![]() |
| 15/05/2007 @ 13:39 kelly | hey vis. ik groetjes kelly |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

al 5 maanden bezig wie nog meer?

, over 2 dagen ga je weg he?
komen hopelijk niet dus maar ik ga ff kijken hoe ik me dan voel, en verder drink ik nooit dus dat is makkelijk
. ik denk dat je gewoon kan drinken maar met mate. en zodra je weet dat je zwanger bent ermee kappen!
en veel klus plezier he 
maar ja op weer naar de volgende ronde