[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/05/2007 @ 14:45 knorrie | Ik ben in verwachting van een tweeling en hoogstwaarschijnlijk gaan het twee meisjes worden. We willen graag vernoemen en dan wordt het al een stuk lastiger om mooie namen te vinden. Als doopnamen heb ik tot nu toe Allana Wieke Roepnaam zou dan worden Allana en Hennie Laila Roepnaam kan zijn Helena Dan wordt het dus Allana en Helena. Wat vinden jullie ervan en hebben jullie eventueel nog andere suggesties? Alvast bedankt. |
| 03/05/2007 @ 16:36 knorrie | Ik heb je profiel even gelezen, jouw meisjes waren behoorlijk vroeg geboren zeg. Tjonge dan zou ik over 7 weken al moeten bevallen. Hopelijk blijven die van mijn nog wat langer zitten. Die initialen daar had ik al over nagedacht. We hebben nog een dochter, haar naam begint met een D. De doopnamen (en dus ook de intialen) zijn D.B. Nu zouden de Intialen A.W. worden en H.L. Van Allana ben ik wel aardig zeker, alleen Helena daar zou ik nog wel suggesties voor willen. Iets dat je kunt maken van Hennie en Laila beginnend met een H. Nog tips iemand? |
| 06/05/2007 @ 22:44 ellen7 ![]() | hanna?? hailey ook mooi. en ook met h en ai. vind ik ook wat meer van deze tijd. helena persoonlijk niet zo geweldig.. |
| 26/05/2007 @ 11:30 Stephie | tweeling samen in een wieg of apart? hallo, liggen jullie kindjes samen om te slapen in één wieg of hebben ze elk hun eigen bed? gtjs |
| 09/06/2007 @ 14:13 Heleen | Hoi hoi, Ik ben 12 mei bevallen van een tweeling! Ook twee meiden, Florine Loïs & Faye Louïse Kortom: Florine & Faye Groetjes en Liefs van Heleen ![]() |
| 19/06/2007 @ 15:06 Tahné | Hoi Ik heb nu ook een tweeling gekregen, helemaal geweldig maar de namen waren wel erg lastig moet ik zeggen! We kwamen op een dag een Jip en Janneke boek tegen, en bij de geboortes moesten we eigenlijk wel lachen, want we hadden voor de grap eens gezegd als het een jongetje en een meisje worden dan noemen we ze Jip en Janneke, en nu heb ik dus een prachtige tweeling, Jip en Janneke Liefs, Tahné |
[Reageer]

tweelingnaam