< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » zou dit het begin kunnen zijn?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
zou dit het begin kunnen zijn?
03/05/2007 @ 09:53
knabbel

Online Status Stuur bericht
ik heb deze nacht tot 3u wakker gelegen van pijn in mijn onderbuik en een pijn in mijn rug. toen is het over gegaan en nu is het weer morgend. deze morgend is mijn buik al zo onrustig, veel harde buiken al gehad terwijl ik nog geen 2u wakker ben. het is zo echt een menstruatie pijn dat ik voel maar een beetje erger. ik heb nu al wel eens weeën gehad op mijn 31 weken en ben sinds vandaag gestopt met mijn weeënremmers maar toch vraag ik me af of die pijn deze nacht en nu voortekens zijn of het zou kunnen beginnen

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 12:40
melissa

Online Status Bekijk profiel
hey ik heb ook zo gelopen dit noemen ze voorweeen 3dgn later had ik me zoon in me armen dus wie weet

gr

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 13:43
knabbel

Online Status Stuur bericht
moest vandaag naar de gynaecoloog, baarmoederhals was nog korter en weker geworden en had 1,5 cm opening. dus vind het wel allemaal spannend, ik heb nu terug groen licht gekregen en mag terug alles doen na 6 weken weeënremmers te nemen, ze zei als het nu zou komen het enkel misschien nog wat geel ging zien. ben zo blij dat ik de 37 weken heb gehaald

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 16:26
Li

Proficiat Knabbel.
t Is zo'n mijlpaal die 37w. En niet iedereen beseft hoe stressy het is als je aan de weeënremmers hangt.

Al 1,5cm, das al veel gewonnen, dan heb je niet voor niks al die harde buiken doorstaan...

Succes bij de bevalling!

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 17:02
melissa

hey k ben ook bevallen met 37w2 en 1,5cm is lekker hoor ik had ook op controle 1cm en de volgende ochtend was hij er het was avonds pas echt goed op gang gekomen dus wie weet. En idd brooklyn vond ik ook een beetje geel maar met genoeg zonlicht komt dit helemaal goed hoor

gr

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 09:03
Caroline

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb al een paar weken harde buiken. Vorige week ben ik nog op controle geweest bij de gyn, ik had nog geen mm opening of verweekte baarmoederhals. Sinds die laatste controle heb ik nu wel dagelijks oefenweëen. Ik denk ook elke dag: "NU gaat het beginnen", maar meestal gaat het na een uurtje over... Benieuwd wat de gyn nu maandag (07/05) gaat zeggen!!
Caroline

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 09:27
jads

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag dames! zoals jullie zien ben ik ook hoogzwanger van mijn eerste kindje! Heb al sinds 2 weken last van voorweeen, tenminste ik denk dat het voorweeen zijn. nu heb ik sinds afgelopen dinsdag echt een super zeurend gevoel, wat niet meer weg is gegaan! gisterenochtend dacht ik echt dat het zou beginnen. Had ineens echt pijn in mijn onderbuik. Dit is jammergenoeg weer weggetrokken. Vannacht ook weer wakker geworden van de pijn, maar trekt weer langzaam weg. Ik weet zo onderhand niet meer wat ik moet voelen. ik denk ook telkens dat het begint, maar onze kleine houdt ons goed voor de gek!
Op internet is verder weinig te vinden. Overal staat dat jezelf wel weet als het echte weeen zijn! Nou ik ben onderhand super onzeker geworden! Ik weet het gewoon af en toe niet meer. Ik ben gewoon super ongeduldig!

We zullen toch moeten wachten met z'n allen! Ze zullen het nog veel te goed hebben in mama's buik.

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 18:42
mariska

Ik heb al de hele dag een beetje ongipijn-achtig gevoel. Niet de hele tijd maar zo nu en dan en onregelmatig. Ook lage rugpijn. En zo nu en dan een harde buik. Ben nu ruim 39 weken zwanger. Zou dit het begin kunnen zijn? Komt iemand dit bekend voor?
Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 08:00
Rian

Online Status
Komt mij allemaal ontzettend bekend voor.

Ben nu 1 dag overtijd vorige week hele dag gehad met naar gevoel in onderbuik voelde als menstruatiepijnen ook last van onderrug. Dit zette helaas niet door. Nu sinds gisteren continu last van steken onderin buik alleen zonder regelmaat. Vannacht gewoon weer goed geslapen. Merk wel dat ik nu iets meer vocht vasthou en gisteren voor het eerst sinds de hele zwangerschap een beetje hoofdpijn.

Ik ga ervan uit dat ik echte weeen wel herken ondanks dat mijn vorige bevalling mij wel heeft overvallen. (Ben toen 10 dagen te vroeg en met 4 uur bevallen) zonder enig voorteken!! We zien wel. Succes allemaal met de laatste loodjes.

Groet Rian

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 17:20
melissa

ze is wel ineens erg stil he zou ze bevallen zijn

gr

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]