[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2007 @ 12:40 melissa ![]() | hey ik heb ook zo gelopen dit noemen ze voorweeen 3dgn later had ik me zoon in me armen dus wie weet gr |
| 04/05/2007 @ 18:42 mariska | Ik heb al de hele dag een beetje ongipijn-achtig gevoel. Niet de hele tijd maar zo nu en dan en onregelmatig. Ook lage rugpijn. En zo nu en dan een harde buik. Ben nu ruim 39 weken zwanger. Zou dit het begin kunnen zijn? Komt iemand dit bekend voor? |
| 05/05/2007 @ 08:00 Rian | Komt mij allemaal ontzettend bekend voor. Ben nu 1 dag overtijd vorige week hele dag gehad met naar gevoel in onderbuik voelde als menstruatiepijnen ook last van onderrug. Dit zette helaas niet door. Nu sinds gisteren continu last van steken onderin buik alleen zonder regelmaat. Vannacht gewoon weer goed geslapen. Merk wel dat ik nu iets meer vocht vasthou en gisteren voor het eerst sinds de hele zwangerschap een beetje hoofdpijn. Ik ga ervan uit dat ik echte weeen wel herken ondanks dat mijn vorige bevalling mij wel heeft overvallen. (Ben toen 10 dagen te vroeg en met 4 uur bevallen) zonder enig voorteken!! We zien wel. Succes allemaal met de laatste loodjes. Groet Rian ![]() |
| 05/05/2007 @ 17:20 melissa ![]() | ze is wel ineens erg stil he zou ze bevallen zijn gr |
[Reageer]

zou dit het begin kunnen zijn?

Benieuwd wat de gyn nu maandag (07/05) gaat zeggen!!