[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2007 @ 17:02 papy | Wat vinden jullie van "Tiamo"???? |
| 03/05/2007 @ 18:03 Joyce1982 ![]() | wat vind je erzelf van, dat is het belangerijkste.. toen wij onze naam uitzochtte hebben we ook goed gekeken naar als hij/zij 50 is, of de naam dan ook nog kan. |
| 03/05/2007 @ 19:45 ik | Ik weet dat het een merk is van knuffeldiertjes dus ik denk niet gelijk aan een jongensnaam. Ik zou er niet voor kiezen in ieder geval. |
| 03/05/2007 @ 20:31 lianne ![]() | Italiaans voor ´ik hou van jou´, aparte keuze, maar wel heel leuk, hou wel van aparte en orginele namen. Als jullie het een leuke naam vinden, ga er dan voor!! |
| 04/05/2007 @ 00:08 Vlindertje ![]() | Leuke naam! Ik hou wel van aparte namen ![]() |
| 04/05/2007 @ 00:50 vanessa | heykes Ik moest direct aan dat liedje denken. Vind het wel een leuke orginele naam. Het bewijs van een liefdesbaby Van mij zal je geen negatieve kretiek horen. Wij hebben deze met de hopen gekregen toen we zeiden dat onze derde spruit jinto ging noemen. Onze spruit is de 1ste in de registers van k&g met deze naam. groetjes |
| 04/05/2007 @ 08:28 papy | bedankt allemaal voor jullie reacties zover!! dan nog 1 vraag over de spelling van de naam: TIAMO of TYAMO??? of zelfs Tijamo..... (Vanessa; ik vind het juist goed om de voors en tegens van de naam te horen. Als ze het maar een beetje netjes zeggen ;-).....Jinto vind ik ook een leuke naam, het trek iig de aandacht). |
| 04/05/2007 @ 08:59 ik | Ik zou dan gewoon voor Tiamo gaan! |
| 04/05/2007 @ 09:43 lianne ![]() | Ja, gewoon als Tiamo geschreven! |
| 06/05/2007 @ 22:54 Tiwi | Ik zou idd ook kijken naar de toekomst. Ik vind Tiamo ook mooi klinken maar is het ook nog mooi als je ouder bent? Of misschien kun je er dan Tiam van maken? Succes! |
[Reageer]

mooie jongensnaam?