[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2007 @ 19:21 Nes | Hoi annick, Wij zijn ook in feb gestopt en nog 1 maand met condoom gedaan, dus april pas echt begonnen. En ja vandaag testte ik 3x positief! ![]() |
03/05/2007 @ 19:37 ![]() | hey, dank je voor de toelichting. de eerste keer dat ik gestopt was was ik 2 dagen overtijd toen zij ze doorgebroken...we zullen moeten zien wat het deze keer word he... groetjes |
| 03/05/2007 @ 19:55 Nes | ja das int begin altijd afwachten hé, hoeveel dagen je cyclus heeft. mijn eerste was 37! |
| 05/05/2007 @ 13:59 fieke78 (wendy) | hoi dames , mag ik er bij? Geraak er niet meer aan uit. Ben sinds fabruari gestopt met de pil, en elke maand opnieuw is mijn cyclus korter om korter. Kan er echt niet meer aan. Kan echt geen rekening houden met mijn banner want wie weet is mijn cyclus deze maand langer of nog korter. pfffff ni simpel. 1e 28dag 2e 27dg 3e 25 dg In 1 maand tijd ben ik dus 2x ongesteld geweest. En lang .. normaal bij het innemen van mijn pil 4 dagen nu zonder de pil 6 dagen . Echt ni leuk. Temperaturen heb ik zelf nog niet geprobeerd, ik denk dat ik dat vaak zou vergeten. het enige wat ik je kan vertellen over temperaturen is dat je het 's morgens moet doen voor het opstaan. En als je temperatuur 3dagen aan een stuk blijft stijgen zou je je eisprong hebben . wie weet is er hier nog iemand die je hierbij zou kunnen helpen. succes alvast |
| 05/05/2007 @ 14:23 fieke78 (wendy) | ga hier toch ff een test moeten doen. Heb problemen met mijn banner. aangezien ik op 2 computers werk geeft dit blijkbaar problemen. sorry , hopelijk lukt het mij. greetz ![]() |
| 12/05/2007 @ 15:57 katja | hoi hoi, ben vorig jaar augustus gestopt met de pil,en toen eerst 3maanden aan het ontpillen geweest ![]() mijn cyclus is nu ongeveer 28dagen,en na wat omstandigheden gaan we NU eindelijk beginnen met zwanger raken mijn N.O.D dag is 20 mei.rond mijn eisprong hebben we geklust(denk ik)dus ik hoop dat het raak is!maar mijn gevoel zegt van niet,ik vindt het zóó moeilijk om je eisprong te bepalen!en mijn vriend heeft ook niet altijd zin! ik wil eigenlijk proberen om niet teveel te focussen op mijn eisprong,en er teveel aandachtaan te geven,want dat kan nooit goed voor je zijn!maaarrr..ik weet niet of dat gaat lukken! ANNICK.. ik weet weining van tempraturen,maar ik weet wel dat als je tempr.heel hoog is,dan je dan al te laat bent met klussen! DAAN ..ik vindt het ook heel spannend! NES.. gefeliciteerd!! WENDY..nadat ik gestopt was met de pil,werdt ik ook net als jou veel langer ongesteld!ivp 3dagen,naar 6 soms 7dagen nu is dit gelukkig al weer een paar dagen minder 4á5dagen..meiden voor gr. katja... ![]() |
| 19/05/2007 @ 10:01 Sandra | hey, ook ik heb plannen om te stoppen met de pil omdat ik graag zwanger wil worden. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger bent. Maar ik ga trouwen in september, nu vind ik het niet erg al zou ik dan al zwanger zijn, wat natuurlijk kan! maar ik zou die dag graag niet ongesteld willen zijn, want dat lijkt met niet zo handig met zo lange jurk aan. Als ik niet zwanger ben zou ik dan gewoon weer met de pil kunnen beginnen zodat ik dan die dag niet ongesteld bent. zou dit graag willen weten. |
[Reageer]

hoeveel tijd na stoppen met pil

heb idd ook echt alle3 de rondes alle verschijnselen gehad hoor.. maar niet raak, ontpillen dus.. daar kun je idd erg van in de war raken. succes

nu is dit gelukkig al weer een paar dagen minder 4á5dagen..