< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » hoeveel tijd na stoppen met pil

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
hoeveel tijd na stoppen met pil
03/05/2007 @ 19:18

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames,

ik ben de eerste keer gestopt in februari met mijn pil. Nadat mijn vriend eerst even twijfelde ben ik terug begonnen met de pil. toen heeft hij de knoop doorgehakt en zijn we in april gestopt...
nu wacht ik in ongeduld op mijn
maar heb 6 jaar mij pil genomen, dus ik denk dat het nog een tijdje gaat duren...

hoelang heeft het bij jullie ongeveer geduurd??

groetjes
annick

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 19:21
Nes

Online Status
Hoi annick,

Wij zijn ook in feb gestopt en nog 1 maand met condoom gedaan, dus april pas echt begonnen. En ja vandaag testte ik 3x positief!

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 19:25

hey nes,

ben echt blij voor jou!!

wou dat het bij mij ook was na den eerste ronde maar ik denk het niet... kan niet wachten om zwanger te zijn...

word er eigelijk al een beetje zot van
maar ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft... altijd dat wachten...

groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 19:27
bloem

annick, de eerste ronde duurde 32 dagen, de tweede 28 dagen. Ik ga nu ook weer uit van 28 dagen. Ik hoor van de meeste dat zij de eerste ronde wel langer dan 28 dagen moeten wachten.

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 19:37

hey,

dank je voor de toelichting.

de eerste keer dat ik gestopt was was ik 2 dagen overtijd toen zij ze doorgebroken...

we zullen moeten zien wat het deze keer word he...

groetjes

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 19:55
Nes

Online Status
ja das int begin altijd afwachten hé, hoeveel dagen je cyclus heeft. mijn eerste was 37!

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:21
Pegske07

Hey ,

Ik was in december gestopt met men pil.

Eerste cylcus was 36 dagen , de tweede en de derde waren 33 dagen ... dan ben ik door omstandigheden in april weer aan de pil gegaan... cylus met de pil is 28 dagen...

Je cyclus is echt heel persoonlijk en hangt echt af van persoon tot persoon...

Hou er rekening mee dat je de eerste cyclus last kan hebben van ontpillingsverschijnselen ... en dat lijkt verdomd hard op wat ze allemaal beschrijven bij kenmerken in het begin van de zwangerschap...

Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn !!!

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:28
precilla

Hoi hoi.

Toen ik voor het eerst zwanger was geworden was ik net 1 maand gestopt met de pil. Ik had de pil toen 2 bijna 3 jaar gebruikt.
De keer erop was ik 2 jaar aan de pil en wa stoen ook net gestopt en ik was de maand erop ook gelijk weer zwanger.
Ik denk dat het per persoon verschild!!!
Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn.

Groetjes PRecilla

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:33

Hey Hallo,

Ik ben in oktober gestopt met de pil.
Ik heb de pil 5.5 jaar geslikt.

Mijn cyclussen scheelde ook altijd wel wat.
1ste:23dgn
2de:26dgn
3de:30dgn
4de:zwanger(teste op dag 31 negatief en dag 35 positief)

Succes Allemaal met zwanger worden!

Liefs Elina

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:38
wendydekock

hoi,

het is inderdaad verschillend van persoon tot persoon. Maar stoppen met de pil zou om goed te moeten zijn 3 tot 4 maand nodig moeten hebben om kompleet uit je lichaam te zijn. je lichaam moet terug de baas worden van je cyclus dus hou die goed in het oog.

Ik ben sinds november 2006 gestopt mijn eerste cyclus heeft wel 53 dagen geduurd, de tweede 45 dagen zit nu in de derde en reken deze uit op mijn tweede cyclus.

allesinds succes met het zwanger worden meiden !!!
Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 20:57
Emmeke

Ik ben in december gestopt met de pil. We hebben dan nog tot eind maart met condoom gevrijd en nu 1e ronde.
1e cyclus duurde 32 dagen, 2e en 3e cyclus 33 dagen en nu vermoed ik 37 dagen.

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 23:40
ellen7

hey. ik ben in januari gestopt.
1e 27 dagen
2e 27 dagen
3e 26 dagen
mooi regelmatig dus.. wacht nu op de 4e nou ja eigenlijk niet dus.. heb idd ook echt alle3 de rondes alle verschijnselen gehad hoor.. maar niet raak, ontpillen dus.. daar kun je idd erg van in de war raken. succes
xx
Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 15:42

hey dames,

bedankt voor de toelichtingen!

ik hoop dat mijn cyclussen een beetje regelmatiger is...
maar dat gaat afwachten geblazen worden...

nu heb ik juist een vraagje over temperaturen...
wanneer beginnen en hoe juist gebruiken?? daar snap ik niet veel van...

groetjes

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 13:59
fieke78 (wendy)

hoi dames ,

mag ik er bij?
Geraak er niet meer aan uit. Ben sinds fabruari gestopt met de pil, en elke maand opnieuw is mijn cyclus korter om korter. Kan er echt niet meer aan.
Kan echt geen rekening houden met mijn banner want wie weet is mijn cyclus deze maand langer of nog korter.
pfffff ni simpel.
1e 28dag
2e 27dg
3e 25 dg
In 1 maand tijd ben ik dus 2x ongesteld geweest. En lang .. normaal bij het innemen van mijn pil 4 dagen nu zonder de pil 6 dagen . Echt ni leuk.
Temperaturen heb ik zelf nog niet geprobeerd, ik denk dat ik dat vaak zou vergeten.
het enige wat ik je kan vertellen over temperaturen is dat je het 's morgens moet doen voor het opstaan.
En als je temperatuur 3dagen aan een stuk blijft stijgen zou je je eisprong hebben .
wie weet is er hier nog iemand die je hierbij zou kunnen helpen.
succes alvast
wendy
Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 14:23
fieke78 (wendy)

ga hier toch ff een test moeten doen.
Heb problemen met mijn banner. aangezien ik op 2 computers werk geeft dit blijkbaar problemen.

sorry , hopelijk lukt het mij.
greetz
Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 15:07
Daan

Hoi hoi...

Eind april ben ik gestopt met de pil. Ondanks dat ik om mij heen verneem, dat het beter is om de eerste echte menstratie af te wachten, hebben wij het toch de afgelopen weken onveilig gedaan. Laat moeder natuur haar gang maar gaan.

Ben inderdaad erg nieuwsgierig hoeveel tijd het nodig heeft om zwanger te worden. Omdat ik de pil toch 13 jaar heb geslikt, ben ik bang dat het wel even duurt voordat alle stoffen mijn lichaam uit zijn.

Stiekem hoop ik op een cyclus van 28 dagen...

Ik vind het best spannend allemaal

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 15:57
katja

hoi hoi,

ben vorig jaar augustus gestopt met de pil,en toen eerst 3maanden aan het ontpillen geweest

mijn cyclus is nu ongeveer 28dagen,en na wat omstandigheden gaan we NU eindelijk beginnen met zwanger rakenmijn N.O.D dag is 20 mei.

rond mijn eisprong hebben we geklust(denk ik)dus ik hoop dat het raak is!maar mijn gevoel zegt van niet,ik vindt het zóó moeilijk om je eisprong te bepalen!en mijn vriend heeft ook niet altijd zin!

ik wil eigenlijk proberen om niet teveel te focussen op mijn eisprong,en er teveel aandachtaan te geven,want dat kan nooit goed voor je zijn!maaarrr..ik weet niet of dat gaat lukken!

ANNICK.. ik weet weining van tempraturen,maar ik weet wel dat als je tempr.heel hoog is,dan je dan al te laat bent met klussen!
DAAN ..ik vindt het ook heel spannend!
NES.. gefeliciteerd!!
WENDY..nadat ik gestopt was met de pil,werdt ik ook net als jou veel langer ongesteld!ivp 3dagen,naar 6 soms 7dagennu is dit gelukkig al weer een paar dagen minder 4á5dagen..

meiden voor voor jullie,dus een super gezellig klus weekeinde

gr. katja...
Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 10:01
Sandra

hey, ook ik heb plannen om te stoppen met de pil omdat ik graag zwanger wil worden. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger bent. Maar ik ga trouwen in september, nu vind ik het niet erg al zou ik dan al zwanger zijn, wat natuurlijk kan! maar ik zou die dag graag niet ongesteld willen zijn, want dat lijkt met niet zo handig met zo lange jurk aan. Als ik niet zwanger ben zou ik dan gewoon weer met de pil kunnen beginnen zodat ik dan die dag niet ongesteld bent. zou dit graag willen weten.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]