[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2007 @ 22:12 hoeist | Hallo allemaal, Ben bijna 6 weken zwanger en het is een vreemd gevoel... Nu hebben ze me gezegd dat ik gezond moet eten, veel melk drinken, kaas eten enz enz voor mij en de baby die groeit in mijn buik. Ik heb van mijn geboorte af aan een lactose intolerantie (melk allergie), mag dus absoluut geen enkel voedingsmiddel waar lactose,melkeiwit,melksuiker enz in zit, zelfs soja kan ik niet verdragen. Kalktabletten zijn ook uit den boze omdat er lactose in zit. het is een ware nachtmerrie een manier te verzinnen om al die voedingstoffen binnen te krijgen die de baby in mijn buik nodig heeft. Ook kamp ik met het probleem van een te laag ijzergehalte, door dat lage ijzergehalte heb ik ook een lage bloeddruk en soms een te laag suikergehalte. Ik merk nu ik zwanger ben dat mijn bloeddruk op sommige momenten van de dag nog lager is dan normaal.... Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen aan mijn lactose intolerantie, of het echt zo erg is als de baby het niet alle voedingstoffen binnenkrijgt die hij nodig heeft en wat ik aan mijn lage bloeddruk zou kunnen doen.. Bijna niemand kan mij antwoord geven op mijn vragen, zelfs mijn huisarts weet geen raad... groetjes ![]() |
| 03/05/2007 @ 23:27 Lisette ![]() | als je een te lage bloeddruk hebt moet je iets van bouillon nemen!!! succes!!!! |
| 04/05/2007 @ 10:03 Hilde ![]() | Chips met zout is ook goed voor de lage bloeddruk trouwens ![]() |
| 04/05/2007 @ 10:13 hoeist | dank jullie wel voor de adviezen.. Ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik zwanger ben. Mijn dokter is volgens mij niet zo thuis in zwangerschappen, ze heeft zelf geen kinderen. Ik zou maar met een verloskundige moeten bellen voor alles te regelen en maar eventjes bloed moeten gaan prikken in het ziekenhuis. de assistente belde me notabene om me dat mede te delen, ik hoefde er niet voor langs te komen, kon ook via de telefoon... snap je dat nu allemaal? ik niet. Ik weet dus niks... maar goed, misschien helpen de adviezen die ik hier kan vinden.. groetjes |
[Reageer]

voedselallergie en zwanger