< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wanneer eisprong na miskraam

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wanneer eisprong na miskraam
04/05/2007 @ 08:25
Lien

Hallo

11 dagen geleden kreeg ik een miskraam. Ik was 5 weken zwanger. Wanneer zou ik dan mijn eisprong moeten krijgen. Kan dat het dat mijn cyclus al begonnen is voor de bloeding?

Groetjes
Lien
Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 09:30
kathy mortier

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
bij mijn eerste miskraam was mijn eisprong ongeveer zoals ze is na een gewone menstruatie. Ik ben beginnen tellen vanaf de eerste bloeding en volgens de ovulatietest was mijn ritme weer in orde. het heeft wel 4 maand geduurd eer het opnieuw raak is.
dit was bij mij, dat kan verschillen van persoon tot persoon.
Ik weet niet hoe het nu zal zijn, want volgens de dokters ga ik opnieuw een miskraam krijgen, dus ik ben zelf benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren. (hopelijk gaat alles gewoon goed en blijf ik zwanger...)
ik hoop voor je dat je snel weer in je gewone cyclus terecht komt.

groetjes

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 16:54
Lisette

Hoi Lien,

Het verschilt inderdaad per persoon. Mijn cyclus is langer sinds mijn MK 2 maanden geleden. Ik ben deze maand begonnen met tempen. En ik heb nu weer een laat ei gehad. Dus misschien is dat voor jou ook een idee om te doen. Ik voer alles op fertilityfriend in.

Kathy wat verschrikkelijk meid. Ik hoop dat het toch nog goed komt.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 17:30
wil

Hey Lien,

Wat een fijn idee om te lezen, dat er meer vrouwen zijn met hetzelfde probleem.Niet dat ik het andere gun, natuurlijk.Ik heb ook een MK gehad na 5 weken en was blij om te merken dat mijn cyclus daarna weer normaal was. Het was ook de 1e x dat ik niet verdrietig was om mijn ongesteldheid, maar meer van yes! Het werkt allemaal nog goed.
Ik temperatuur nu ook, omdat wij al ruim 10 maanden bezig zijn.... ik noteer elke ochtend mijn temp. idee voor jou.

veel succes en laten we hopen dat we snel zwanger worden.
wil

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]