[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2007 @ 16:44 k'tje | Hey, ik heb last van hormonale migraine. Telkens aan het begin van het ongesteld worden (dus nu ik zwanger ben, ben ik migraine-vrij ). Hetgeen ik neem is "Tradonal", maar ik heb het even opgezocht, en je mag het helaas niet nemen als je nog bv geeft. Maar misschien kan je het nadien wel overwegen? Het helpt het beste als ik het neem als ik de aanval voel aankomen. Het is best een zwaar middeltje, want ik word er ook wel suf van. Dus indien mogelijk, best een uurtje gaan slapen. Dikwijls is dat uurtje slaap al voldoende.Hopelijk vind je snel een middel, want migraine is écht verschrikkelijk, hé! Succes!! |
[Reageer]

een kindje en migraine

). 
). Hetgeen ik neem is "Tradonal", maar ik heb het even opgezocht, en je mag het helaas niet nemen als je nog bv geeft. Maar misschien kan je het nadien wel overwegen? Het helpt het beste als ik het neem als ik de aanval voel aankomen. Het is best een zwaar middeltje, want ik word er ook wel suf van. Dus indien mogelijk, best een uurtje gaan slapen. Dikwijls is dat uurtje slaap al voldoende.