< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » baby slaapt, herrie op galerij

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
baby slaapt, herrie op galerij
04/05/2007 @ 11:08
sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo moeders,

Mijn zoontje is overdag een lichte slaper, ik woon in een appartement (flat) Nou is het eenmaal zo dat je met meerdere mensen in zo'n complex woont, en sinds de baby er is merk ik dat ik meer oplet op lawaai en dat het best luidruchtig is, hij slaapt aan de galerijkant..Zo komt er wel eens een mevrouw met hakken aan waar ze niet op kan lopen, want dat maakt een lawaai alsof er een zeekoe met naaldhakken voorbij komt. Mijn zoontje word dus wakker...chagerijnig en huilerig en niet meer willen slapen, ook woont er een baby naast mij van bijna 1 jaar (mijn zoontje is nu 8 maanden) en heeft een schommel gekregen, die ze met een ketting vastmaken aan het hek vd galerij zodat ze beneden kan schommelen, en een herrie dat dat maakt, niet normaal. Ik heb het nog tegen mijn buurvrouw gezegd terwijl we stonden te babbelen over de baby's dat die van mij een lichte slaper is en snel wakker word van hard geluid. Notabene is de herrie alleen maar erger geworden. Ook praten ze (haar moeder woont beneden mij) luidruchtig op de galerij en komen ze met zo'n karretje met die kleine voorbij mijn raam ook heel veel herrie....ik loop zeg maar op eieren hier in huis, zodra hij in zijn bedje ligt en de herrie begint, hoop ik dat hij er niet wakker van word..ik krijg gewoon eczeem van de zenuwen, ook als hij er net in ligt en mijn vriend komt thuis en de voordeur gaat dicht krijg ik het "benauwd"want de voordeur gaat niet zachtjes dicht. Maar dan blijft hij wel slapen, het is meestal de herrie van de buren waar hij wakker van word....Heeft iemand dat ook die in een flat woont? Of heeft je kleintje er niet zo'n last van? 's avonds als hij om 20.30u naar bed gaat gaat het wel goed, dan is ie denk ik zo moe dat hij door de geluiden heen slaapt. (want ook dan gillen er kinderen die spelen, omdat het lang licht is buiten)
Groetjes

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 20:54
jennifer vanhoyweghen

ocharme......maar hij zal het wel gewoon moeten worden anders zul je er steeds problemen mee hebben. mss eens een briefje onde de buren hun deur steken met de vriendelijke vraag om toch wa stiller te zijn en anders moet je verhuizen als het echt zo erg is. meer ga je er niet aan kunnen doen. kun je de kamers niet veranderen?

succes meid!

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 22:08
sanne

Ik zit ook te denken om misschien van kamer te ruilen, aan mijn kant is het toch wel stiller, maar dan nog is het absurt om het helemaal te veranderen vanwege de buren. Tja geluid is goed zodat een baby eraan went, maar dit is echt herrie gewoon....
Groetjes

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 23:00
Marleen

Kan je niet aan je buurvrouw vragen of ze bijv tussen 1 en 3 wat stiller kunnen zijn omdat je kindje dan slaapt??? En anders de kamer isoleren. Wij wonen langs een vrij drukke weg autos traktoren vrachtwagens motoren. Onze zoon slaapt er altijd doorheen. Zelfs door het geluid van de trein. Maar als de buurkinderen onder zijn raam spelen vraag ik wel of ze 5 m willen opschuiven. Nu heb ik zelfs het raam wagenwijd openstaan en dat is geen enkel probleem. Misschien geeft je kindje zo aan dat het aan minder slaap toe is???
Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 14:07
ik

Hoi,

Onze buren kunnen er ook wat van en in het begin(we zin pas in dit appartement komen wonen toen hij 8 maanden was) maakten we ons kwwad als ze weer eens pverdreven lawaai maakten. Tot ik zag dat ons zoontje bang keek als we zo kwaad werden op onze buren (we bonkten ne keer goed terug op de muur om te laten weten dat het echt wel storend was)
Toen ben ik het dus anders gaan aanpakken. Als ze zo'n kabaal maakten terwijl hij wakker was, en hij keek me wat verloren aan, zei ik hem gewoon "ooh das neit erg schatje, dat zijn de buren die wat tok tok tok doen op de muur en zo van die dingen. Hij werd daar terug rustig van had er geen last meer van. Hij slaapt nu gewoon door de herrie heen.

Groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]