[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2007 @ 23:00 Marleen | Kan je niet aan je buurvrouw vragen of ze bijv tussen 1 en 3 wat stiller kunnen zijn omdat je kindje dan slaapt??? En anders de kamer isoleren. Wij wonen langs een vrij drukke weg autos traktoren vrachtwagens motoren. Onze zoon slaapt er altijd doorheen. Zelfs door het geluid van de trein. Maar als de buurkinderen onder zijn raam spelen vraag ik wel of ze 5 m willen opschuiven. Nu heb ik zelfs het raam wagenwijd openstaan en dat is geen enkel probleem. Misschien geeft je kindje zo aan dat het aan minder slaap toe is??? |
| 06/05/2007 @ 14:07 ik | Hoi, Onze buren kunnen er ook wat van en in het begin(we zin pas in dit appartement komen wonen toen hij 8 maanden was) maakten we ons kwwad als ze weer eens pverdreven lawaai maakten. Tot ik zag dat ons zoontje bang keek als we zo kwaad werden op onze buren (we bonkten ne keer goed terug op de muur om te laten weten dat het echt wel storend was) Toen ben ik het dus anders gaan aanpakken. Als ze zo'n kabaal maakten terwijl hij wakker was, en hij keek me wat verloren aan, zei ik hem gewoon "ooh das neit erg schatje, dat zijn de buren die wat tok tok tok doen op de muur en zo van die dingen. Hij werd daar terug rustig van had er geen last meer van. Hij slaapt nu gewoon door de herrie heen. Groetjes |
[Reageer]

baby slaapt, herrie op galerij