ik had gister een afspraak gemaakt bij de vk maar heb hem vandaag weer afgezegd niet omdat het mis is gegaan maar gewoon door de alles wat ik van hun kreeg,
ik zou graag een nekplooi meting hebben heb ik namelijk van jop ook gehad in het ziekenhuis en daardoor was ik ook rustiger dat ik gewoon zo goed als wist dat het goed was natuurlijk kan er later ook altijd nog wat gebeuren maar oke,
ik heb na de vorige zwangerschap het advies gekregen om in het ziekenhuis te bevallen ivm met grote en zwaarte van jop hij waas 4505 gram en 54 cm met erg brede schouders ook willen ze dat ik deze keer meer echo's krijg zodat ze de groei van deze goed in de gaten kunnen houden ik vind dit ook helemaal niet erg zo krijg ik vaker ons kindje te zien,
de verloskundige waar ik bij jop bij zat was echt super alleen ze hebben geen eigen echo apperatuur omdat ze op verschillende lokaties zitten, dus ik dacht ik ga naar een andere waar ze dat wel hebben een verloskundige praktijk
blijkt dus dat ik daar 127 euro moet gaan betalen voor dat onderzoek het is zo'n speciaal onderzoek waar je zo nekplooi meting en bloedtest en weet ik veel wat allemaal krijgt ik heb vanmorgen weer gebeld met de vraag of ik ook alleen de nekplooi meting kon hebben bij hun dat kon dus niet als ik nekploot meting wil moet ik die 127 euro betalen en dan zit dat bij die test in
terwijl bij mijn oude verloskundige het gewoon nog steeds bij de echo in zit in het ziekenhuis heb dus vandaag gezegd tegen die praktijk van sorry maar zeg die afspraak maar af ik ga dan liever naar mijn oude
en achter afgezien ook veel beter omdat zijn precies weten hoe mijn vorige is verlopen en ook omdat ik toen zwangerschaps vergifteging heb gehad,
ik voel mij nu ook een stuk rustiger heb er vanacht niet van kunnen slapen stom he
dinsdag bel ik die andere op om daar een afspraak te maken