[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2007 @ 12:05 knorrie | Hallo ik ben in verwachting van een tweeling en ik zoek een goede puzzelaar. Wij krijgen waarschijnlijk twee meiden. De ene naam ben ik al zeker van dat wordt Allana Wieke roepnaam Allana Het andere meisje weet ik wel wat de doopnaam wordt, maar ben ik nog niet helemaal uit welke roepnaam het gaat worden. De doopnamen zijn Hennie Laila. De roepnaam moet in ieder geval met een H beginnen en ook een beetje passen bij Allana. t Zou mooi zijn als de letters van Hennie en Laila erin voorkomen. ps De doopnamen staan vast omdat we graag willen vernoemen. Wie kan me helpen? |
| 04/05/2007 @ 12:42 sita ![]() | Hailey vind ik wel mooi bij Alanna, maar ik zou zelf Alana schrijven. Succes met puzzelen. |
| 04/05/2007 @ 13:13 Mammie-D ![]() | Haily kwam ook meteen bij mij op Bij ons is er recent een meid geboren die heet Aylana, vind ik zelf ook heel erg mooi! |
| 04/05/2007 @ 13:30 knorrie | Bedankt voor de reactie. Ik vind Aylana zelf ook wel erg mooi, alleen de schrijfwijze heeft te maken met de vernoeming. Mijn vader is recentelijk overleden en in zijn naam zit ook ook a en dubbel l, vandaar. Hailey is op zich wel mooi, maar t is nog niet helemaal wat ik zoek. Nog meer suggesties? |
| 04/05/2007 @ 13:55 ik | Hillian Halin Halina Haniya Helinde Hasse Helvina Helien Hannelore Holly Tja, niet helemaal alle letters maar lijkt er een beetje op. Moet zeggen dat ik Hailey ook mooi vond passen! Succes ermee. |
| 04/05/2007 @ 14:19 Marleen | Misschien snap ik het verkeerd maar waarom krijgt de ene 2 namen (allana Wietke) en de andere 3 (H... Henny Laila)? Ik zou ook niet 2 namen met dezelfde beginletter bij 1 kind doen (dus 2x h) Maar dat is uiteindelijk allemaal jouw eigen keuze ![]() Persoonlijk vind ik hanneke mooi, maarja niet echt origineel vergeleken met allana |
| 04/05/2007 @ 15:49 Anks | - Helena - Hanne - Hanna - Halle - Hannelien - Heline |
| 04/05/2007 @ 15:53 mamaS | Halina en Allana klinkt wel leuk. |
| 04/05/2007 @ 20:14 knorrie | Dank je ik kom hier al een stuk verder mee. Marleen, ze hebben beide 2 doopnamen en 1 roepnaam, alleen bij de ene is de eerste doopnaam ook de roepnaam. Ik heb zelf 3 doopnamen en mijn roepnaam begint ook met dezelfde letter als mijn eerste doopnaam, maar is het niet hetzelfde. Maar meer suggesties zijn altijd welkom hoor! |
[Reageer]

wie kan hier goed puzzelen?