[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2007 @ 13:14 An ![]() | Merci voor de reacties! Ik twijfel heel sterk ofdat ik het zou gebruiken. Maar ik had gehoopt op wat reacties van mensen die het zelf al gebruikt hadden... Niemand?? |
| 05/06/2007 @ 12:43 Lieke | Hey! Ik ben nu 4 dagen overtijd en overweeg ook sterk om rhisinusolie te nemen. Mijn schoonmoeder vertelde dat ze dat ook gedaan heeft, na 2 lepeltjes kreeg ze ferme diarree en krampen. Na 3 uur is alles begonnen... Eens het begonnen is, gaat alles gewoontjes. Dus niet met hevige weeên (hangt van persoon af). Ik ga het straks allicht halen, dan kan ik nog zien... Grtz, Natalie |
| 07/06/2007 @ 16:40 | Ik heb zonet de olie gaan halen maar kan er me iemand zeggen hoeveel ik hiervan moet/mag nemen en om de hoeveel tijd ik dit moet doen? |
| 07/06/2007 @ 20:16 Linha ![]() | Ik moest beginnen met 1 eetlepel en dan afwachten. |
| 26/07/2007 @ 11:04 chantal | Mij is het ook aangeraden door de verloskundige en ga het ook vamidag nemen ik laat het jullie wel weten:D |
| 26/07/2007 @ 15:32 nijntje | k weet jet niet of het wel of geen kwaad kan.De ene zegt dat het slecht is omdat je er ongelovelijk van naar de wc moet dus aan de diaree gaat.De andere roept erbij,en zweert dat je dan de weeën opwekt.Had bij de eerste ananas gegeten het hart schijnt goed tezijn voor de weeën.Ben wel de dag erop bevallen maar of het daar aanlag weet het niet.Let wel goed op wat je doet.Het is je eigen lichaam wees wel voorzichtig. Ik ben 41 zwanger en twijvel ook heel erg,maar zit niet zo te wachten om aan de diaree te zijn.Ze hebben mijn gisteren wel gestript maar heeft niets geholpen nu weet ik ook niet hoe de nawerking daar van zal zijn.Moet morgen naar het ziekenhuis voor controlle,misschien mag ik wel gelijk blijven. |
[Reageer]

Ricinusolie!???!!! Advies aub!