[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/03/2008 @ 07:19 tamara | even een upje anders verdwijnen we ![]() dus gaan we en andere datum prikken, moeten jullie wel even mee prikken hoor. ik kan op en vrijdag, zaterdag , zondag en soms op donderdag. ![]() |
| 06/04/2008 @ 09:42 Tamara | OOOooo stelletje bofkonten, supper. GEFELICITEERD MET JULLIE DUBBELE ZWANGERSCHAP ![]() Met mij vader gaat het goed, hij moet wel met wat minder lucht doen wat wel even wennen is maar veder gaat het goed. Wij zijn ook bezich met nummer 3 ben gestopt met de pil op 14 februari.vind het daarom ook erg leuk om te horen dat jullie zwanger zijn. Deze week komt mij nod en heb vanochtend getest , helaas negatief dus op naar de volgende ronden ![]() En voel je dubbel zo misselijk of valt dat mee? Ik zou het ook wel stiekem willen maar dat wel twee meisjes ![]() liefs timara |
| 09/04/2008 @ 18:53 martine | He, hallo allemaal, Kijk ik even een poosje niet op deze site staat er opeens geweldig nieuws. Wat ontzettend leuk Wendy dat je zwanger bent en van een tweeling nog wel. Super!!! Gefeliciteerd. En, Tamara jullie ook voor een derde, leuk hoor. Ik hoop dat je snel zwanger bent. Ik zou ook nog wel willen (denk ik) maar ja, daar moet je toch ook samen voor gaan en helaas dat is bij ons niet het geval. Over het afspreken, op zaterdag vindt ik prima. Zaterdag 19 april en 17 en 24 mei kan ik niet. Verder maakt het mij niet uit. Ik hoop snel iets te horen, Groetjes Martine ![]() |
| 28/04/2008 @ 17:09 martine | Hallo, waar is iedereen????? Alles goed met jullie, en Tamara hoe is tie???????? Ik hoop tot snel. Martine ![]() |
| 04/05/2008 @ 21:52 | Ecmo-kinderen op Hyves.nl Hoi allemaal, Wij zijn een groep op Hyves.nl begonnen, namelijk, ecmo.hyves.nl en we zijn op zoek naar ouders die andere ouders qua informatie kunnen helpen of informatie te delen met elkaar. Ik heb een handleiding voor aanmelding digitaal als je deze wilt kun je e-mailen. Hoop jullie als lid te mogen verwelkomen Wij zijn zelf ook ouders van een zoon die aan de ECMO heeft gelegen. Met vriendelijke groet, Cor en Margot |
| 07/05/2008 @ 10:29 Tamara | hoi martine. Met ons gaat het goed hoor en zeker nu het zo mooi weer is helemaal top. jullie gaan weer drukke tijden te gemoet toch? hoe bevalt je werk gaat alles nog naar wens. en hoe is het met jou mannen waar onder ons wonder freek .Lucas heeft nu logopedie en het gaat goed, hij leert snel. ja onze jongste gaan straks ook naar school pffff wat gaat de tijd toch snel he. Ik heb vanochtend een zwangerschaps test gedaan en is positief ben er gewoon een beetje de klus kwijt, zal wel aan de hormonen liggen denk ik. liefs tamara ![]() |
07/05/2008 @ 21:00 ![]() | Hallo allemaal Tamara, proficiat. Geweldig goed nieuws. Geniet maar heerlijk van die gierende hormonen!! Zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? groeten wendy |
| 11/05/2008 @ 11:36 tamara | even een upje anders vedwijnen we ![]() |
| 13/05/2008 @ 16:30 | Cor, je bent me dus voor ! Ik wilde hier ook vertellen dat er een ecmo hyves is.... Grappig... |
| 25/05/2008 @ 20:50 martine | Hoi, hoi, Allereerst, Tamara van harte gefeliciteerd. Echt super leuk!!!! Voel je je goed? En Wendy, hoe is het met jou? Lang niet gereageerd hier of zitten jullie allemaal op hyves nu. Ik wil me wel aan melden maar heb nog geen tijd gehad en afgelopen dagen deed onze computer het niet. Hoop weer wat van jullie te horen. Groetjes Martine ![]() |
| 26/05/2008 @ 21:42 tamara | hoi martine. nee hoor ik zit niet op hyvs geen behoefde aan eerlijk gezegt. Ik zit hier al zo lang dat lucas nog in het ziekenhuis lag aan de ecmo. Ik vind het leuk om weer wat van jou te horen. Hoe gaat het met freek nog bijzonderheden? Met lucas ga ik weer binnen kort naar fysio om dat zijn spierspanning en zijn voeten nog steeds geen verbetering in zit, ook zit hij op logopodie en heeft geen tut meer maar helaas zijn duim ondekt pffff. Hij maakt wel vooruit gang maar er is nog een lange weg tegaan met zijn uitspraak ![]() Veder is het een slim en ondernemend mannetje wat heeeel stout kan zijn ![]() Mij zwangerschap gaat goed ,heel misselijk en erg hormonenrig hihihi Ik vind de eerste 12 weken het ergst en dan is het volop genieten van deze laaste 16 juni mag ik naar de gyn pffff en dat duurt nog zo lang ![]() hoop weer snel iets van jullie te horen. tamara ![]() |
| 17/06/2008 @ 18:30 martine | Hoi Tamara, Hoe is het met jou? Dat is lang geleden zeg. Ik zag dat je geen behoefte hebt aan hyves dat snap ik hoor maar misschien is het best jammer. Wendy, Annemijn en ik zitten ook op hyves. Denk er nog mar eens over na. Hoe voel je je verder, krijg je al een buikje? Ik wilde je prive mailen want dat is net zo makkelijk eigenlijk maar ben je mail adres kwijt, heb jij het mijne nog wel??? Kunnen we misschien ook rechtstreeks mailen. Ik hoor het wel, Groetjes Martine ![]() |
| 01/07/2008 @ 21:27 martine | Hey Tamara, Hoe is het met je? Gaat alles wel goed??????? Groetjes Martine ![]() |
| 05/07/2008 @ 15:09 Tamara | hoi Martine. Nee hoor gaat juist lekker hier, Over een weekje op vakantie naar italie. Ben nu 12 weken zwanger en ben nog steeds een beetje moe maar de misselijk heid is gelukkig weg alleen af en toe met eeen vlaaag. Ik ben blij dat de kinderen vrij zijn geen heen en weer gepedel heerlijk hoor. Hoe is het met jou? sorry voor het laat reageren maar ben meestal lekker buiten met dit weer alleen dreigt het hier, volgens mij barst het hier straks los. Gaan jullie nog weg of blijven jullie thuis? Hier is mij email.jtgover@zeelandnet.nl tot hoors ![]() |
| 30/08/2008 @ 13:50 martine | Hey Tamara, Ik heb een berichtje gestuurd maar kreeg dit eerst weer terug??!! Daarna nog een keer gestuurd maar twijfel nu of je het wel gehad hebt. Ik hoor het wel, Liefs Martine ![]() |
[Reageer]

E.C.M.O

ben gestopt met de pil op 14 februari.