[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/05/2007 @ 13:07 esther | Ik geef met 14 maanden nog steeds een flesje voor het slapen gaan. Ik bied hem 240 ml aan en hij drinkt wat hij wil. Vanaf de eerste dag heb ik hem wel wakker in bed gelegd en dat doe ik nog steeds. Ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je kinderen altijd slapend naar bed brengt ze een slaapprobleem kunnen ontwikkelen. Weet niet of het waar is, maar ik heb mijn zoon altijd wakker in bed gelegd. Soms slaapt hij direct, soms protesteert hij 10-15 minuten. |
| 05/05/2007 @ 17:58 mikdw | Hey, Lijkt me toch een slechte gewoonte die je hem aanleert. Zou proberen hem klaarwakker in zijn bed te leggen, zodat ie zelf leert inslapen. Hier gaat het al enkele maanden als volgt: om de twee dagen badje rond 19.30, pyjama aan, fles 270ml drinken, boertje laten en nog even knuffelen, slaapzak aan, tut in de mond en bedje in. Kan wel zijn dat ie even sputtert, maar als je dan eens gaat kijken is alles weer goed en gaat ie slapen. Hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes ermee in ieder geval. Groetjes Kim |
[Reageer]

fles voor het naar bed gaan........