< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Kleuters in het bijzondere onderwijs!?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Kleuters in het bijzondere onderwijs!?
04/05/2007 @ 16:25
Shine

Hallo!

Ik heb een vraag wat zijn jullie ervaringen met kleuters in het bijzondere onderwijs? Mijn zoon is nu 5 jaar oud, en het is zo een randgeval, op een gewone school of naar de bijzondere onderwijs (Type 8), het moet nog wat logo en kine hebben en heeft nog problemen om zich in grote klassen te concentreren en zich te focussen......! Wij hebben binnenkoort een gesprek met de school, of we het nu proberen om naar het 1 ste leerjaar te gaan of voor bijzondere onderwijs kiezen. Hij is schoolrijp en heeft normale inteligentie, van daar geen enkel probleem. Misschien kan me iemand wat meer vertellen. Bedankt.
Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 21:23
Hilde

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Shine
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, mijn broertje moest wel naar buitengewoon onderwijs.
Maar ik las onlangs van een kleuterschooltje in Hasselt waar een mongooltje gewoon mee naar school ging met de rest van de kids. En dat liep goed, wel met veel heen-en-weer gepraat met ouders en leerkrachten
Ik den kdat de inbreng van de leerkrachten heel belangrijk is. Als ze er voor open staan kan er veel. Maar ze moeten er natuurlijk wel aan mee willen werken.

Jouw zoon is waarschijnlijk ene pak beter dan dat mongooltje dus waarom zou je 't niet vragen op school?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]