< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Babysound en Studio 9 months

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Babysound en Studio 9 months
01/06/2007 @ 10:37
zoem

Hallo
Ik ga straks naar 9months maar die in Waterloo. Heb eerst wat getwijfeld om naar Gent te gaan omdat ze daar Nederlands spreken maar Waterloo is veel dichter bij.
Hoop dat ze in Waterloo wat vriendelijker zijn anders rij ik voor de volgende maar direct door naar Nederland denk ik ...
Ik ga vandaag alleen om te weten of het een jongen of een meisje is. Kost 20 euro als ze het zien, als ze het niet zien is het gratis. Hopelijk zegt ze niet zomaar iets.
Zal jullie op de hoogte houden.
zoem
Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 09:55
Feli

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Ben er gisteren voor de 2e keer geweest en deze keer viel het heel goed mee. We hebben mooie beelden meegekregen en ze was veel vriendelijker als vorige keer.

Groetjes,
Feli

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 12:08
Tinne

Ik ben vrijdag naar studio 9 months in gent geweest en ik moet zeggen dat het goed meeviel.
Ik had me natuurlijk al op vanalles voorbereid, dat scheelt ook.
Op het einde wenste ze me nog een heel goede zwangerschap toe, ook mijn vriend wenste ze veel succes toe met het kindje.
Mijn echo heeft wel niet zo lang geduurd, maar kleine 10 minuutjes en met als gevolg maar en 8 minuutjes beeld op dvd. Op de site stond 15 minuten beeld. Ook heb ik alleen het hoofdje steeds gezien en paar keer een handje dat voorbij kwam. De voetjes heeft ze enkele seconden laten zien. (was natuurlijk ook veel minder interessant dan het gezichtje!)
We hebben dus eigenlijk 8 minuten beeld van het aangezichtje in dezelfde positie gefilmd.
Eigenlijk ben ik wel heel tevreden, het was trouwens ook een gratis echo geworden want ik had de wedstrijd op de site gewonnen, dus mij ga je zeker niet horen klagen!

Over een maandje of drie heb ik haar in mijn armen dus dat kan ik nog wel even volhouden

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 13:15
Vlinder

hallo,

ik ben ook naar gent geweest en vond het echt een heel onvriendelijke vrouw, mijn vriend zei nog dat het misschien toeval was maar nu ik dit hier gelezen heb op de forum ben ik blij dat ik niet de enige was. Echt geen reclame hoor, had het mij helemaal anders voorgesteld. Heb trouwens nog niet één foto en we zijn al drie keer geweest. Gewoon eventjes 2min proberen en dan , ja ge hebt pech. Salu en de groeten.

Hopelijk komen er snel nog andere centra zodat we de volgende keer een keus hebben.
Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 17:10

oei, ze gaan moeten heel vriendelijk zijn we want mijn hormonen zijn al aan het vliegen dus las me ni aanstaat ga ze wel rap weten, moet in juli gaan dus ze zijn gawaarschuwd. Wie denken datze wel zijn zo... ik en mijn man zijn ni op onze mond gevallen dus ja ben al curius....

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 18:43
Katje

Ik ben vorige vrijdag geweest en ik vond het ook meevallen hoor. Ze is gewoon zakelijk vriendelijk en dat vind ik meer dan voldoende. Ik had de pech dat mijn kleine meid niet goed lag. Maar ik heb geen nieuwe afspraak gemaakt. Ik ben telkens meer dan 1.5 uur onderweg (enkele rit) en de kans is groot dat ze de volgende keer ook niet goed zichtbaar is.
Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 08:27

ik wil ook eens gaan in die studio van gent,maar ik kan nergens het telefoonnummer vinden, heb zelf al gebeld naar de inlichtingen die konden mij ook niet helpen. wil iemand mij helpen. ik ben nu 27 weken zwanger.
Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 09:29
Keppie

Online Status
Hey Sabine!

Ik heb het eventjes opgezocht voor je. Je kan het vinden op de site: http://www.studio9months.be
Het telefoonnummer is 0475/97,03,55 & adres Oude Houtlei 2, 9000 Gent
Hopelijk ben je hiermee geholpen.
Veel succes nog met je zwangerschap!

Groetjes,
Keppie

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 10:50

Ben ook vrijdag geweest , maar jammer genoeg is het niet gelukt omldat de veel te laag zit en helemaal in mijn bekken en tegen mijn bekken en had ook niet genoeg vruchtwater. Ze is correct en geeft geen valse beloftes, inderdaad ook beetje reserveerd maar mijn man is dat ook op zijn werk en vind dat perfect, heb liever dat dan een die hele tijd babelt en luchtkastelen verkoopt.
Ze is ook heel duidelijk en zei ook dat geen zin had om terug te keren want ze konden toch geen fotos maken. Voor mij is dat een perfecte zakenvrouw en correct.
had natuurlijk wreed naar verlangt maar ja niks aan te doen.
Je moet ook muziek meehebben voor zon 15min... je kan inderdaad de verschillden modules op hun site vinden.

Link naar deze reactie
16/07/2007 @ 17:39
Sabine

dank u wel keppie voor het telefoonnummer. morgen eens bellen voor een afspraak. eens benieuwd.
Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 21:03

muziek bij 3D en 4D
Heb zonet alles eens gelezen op het forum en was reeds van plan morgen te bellen voor een afspraak in Gent. Ga dat zeker doen!
Nu lees ik voor het eerst dat je muziek mag meenemen voor 15 minuten... iemand leuke ideetjes voor gepaste muziek want ik zou het echt niet weten.

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 22:04
akiki

Online Status Bekijk profiel
studio nine months in gent is gesloten, ze houden er mee op...

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 14:26
Sentje

Gisteren heb ik de angelsounds nog eens boven gehaald en het was niet echt de harstlag dat ik hoorde, maar eerder een gestompel. Mijn vriend zei dat dit waarschijnlijk de babu is die ligt te bewegen?.? Kan dit? Hoorde zo wel precies in het voorbij gaan een hartslag soms...

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 14:12
Sarah007

Kiekeboe ,
Ik kom hier ook eens piepen want heb een klein probleempje .
Heb gisteren geprobeerd om een afspraak te maken bij studio 9 months , maar... blijkbaar wordt het daar gesloten en kan je enkel nog naar Waterloo gaan.
Waterloo is niet alleen een uur rijden maar ze praten er dus alleen maar frans en wat gebrekkig Engels .
En zowel mijn frans als dat van mijn vriend is ghummm.... ghummm.... niet om over naar huis te schrijven.
Ik vind het echt spijtig keek er zo naar uit .
Mijn vraagje is eigenlijk of iemand nog ergens iets weet zijn waar men pretecho's maakt ???

Groetjes Sarah

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 17:12
Britt

Online Status Stuur bericht
ik las dat het in lommel ook kan. maar dat is in Limburg... Misschien ook wat te ver?

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 09:33
Sentje

In kortrijk kan je mij cfor9 gaan. Daar werken ze met de apperatuur van studio9months gent.
Ik heb mijn afspraken in waterloo afgezegd en ga naar kortrijk in maart voor de magische reis... Heb er enkel nog maar goede dingen over gehoord...

website is http://users.telenet.be/cfor9/

Hebben jullie ervaring met de angelsounds? Als ik overdag luister is ons kleintje heel actief denken we? Zijn dit idd de bewegingen in het vruchtwater van ons kleintje dat wij horen. Met heel actief bedoel ik ook constant beweging... Op de echo's is hijzij ook altijd actief, maar nu is het al 2 weken geleden en lijkt wel meer te worden. Klopt dit?

Groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2008 @ 15:05

9maand studio
Kben juist terug van 9maand studio in Waterloo...
Spijtig genoeg hebbe we onze kleine spruit niet kunnen vast leggen.
Hij verstopte zich volledig achter handen en voeten.
WE hebbe het mogenlijke gedaan,maar hij bleef koppig en liet zich niet zien.
Had er zo ene uitgeken en heb daardoor toch een traantje moeten laten.

groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]