[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2007 @ 22:11 Anoniem | Ik ben van plan om na mijn bevalling een borstvergroting te laten uitvoeren. Vroeger heb ik al altijd complexen gehad van mijn kleine borsten. Ik was dan ook fier toen ze groter werden bij mijn eerste zwangerschapt! Na de bevalling had ik nog minder dan vroeger. Nu ik zwanger ben van mijn 2de kindje, zijn de grotere borsten er weer, en ben ik trots :-) Maar ik verwacht terug de kleine schijfjes na de bevalling en na de borstvoeding. Daarom ben ik van plan om een borstvergroting te laten uitvoeren. Mijn man staat achter mij, omdat hij weet dat ik er complexen over heb! Maar er nog steeds een beetje angs, wat als het misgaat, wat als ze niet gelijk of niet mooi zijn, wat zullen familie en vrienden denken... Ik doe het natuurlijk echt voor mezelf! Voor mijn zelfvertrouwen, trots zijn, vrouw voelen!! Wie heeft dit al gedaan, of wie denkt ook zo...? Anoniem x ![]() |
| 09/05/2007 @ 12:09 Merel | Nou meid, gewoon doen hoor! Je kunt ook gewoon borstvoeding geven, ligt er wel aan hoe ze het plaatsen, moet je ff navragen. en er komt niks in de borstmelk want dan zouden ze lekken en dat gebeurd tegenwoordig bijna nooit meer. Mijn moeder heeft ook een borstvergroting laten doen en je kunt ze niet van echte onderscheiden en ze voelen ook heel natuurlijk. En als jij nou gelukkig word van mooie borsten, dan is je familie ook gelukkig voor jou! En wat anderen denken moet je lak aan hebben! Jij moet jezelf gelukkig maken, anderen doen het niet voor je, en als ze kletsen? nou dat doen ze toch wel of je het nou wel of niet doet, dat zit in de aard van de mens. Ik wil zelf ook een borst vergroting laten doen alleen heb ik er het geld niet voor, net nieuwe baan, studieschuld eerst nog afbetalen, bla bla... Veel succes ermee! Groetjes Merel |
[Reageer]

Ik overweeg een borstvergroting, wie nog

ik ben blij met het resultaat en het is natuurlijk veel minder ingrijpend dan een operatie. natuurlijk, als je je bh'tje uit doet zijn die andere daar weer. Maar het gaat bij mij ook vooral om het zelfvertrouwen en het dragen van af en toe een beetje een mooi decolleté.