< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Ik overweeg een borstvergroting, wie nog

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Ik overweeg een borstvergroting, wie nog
04/05/2007 @ 22:11
Anoniem

Ik ben van plan om na mijn bevalling een borstvergroting te laten uitvoeren.
Vroeger heb ik al altijd complexen gehad van mijn kleine borsten.
Ik was dan ook fier toen ze groter werden bij mijn eerste zwangerschapt!
Na de bevalling had ik nog minder dan vroeger.
Nu ik zwanger ben van mijn 2de kindje, zijn de grotere borsten er weer, en ben ik trots :-)
Maar ik verwacht terug de kleine schijfjes na de bevalling en na de borstvoeding.
Daarom ben ik van plan om een borstvergroting te laten uitvoeren.
Mijn man staat achter mij, omdat hij weet dat ik er complexen over heb!
Maar er nog steeds een beetje angs, wat als het misgaat, wat als ze niet gelijk of niet mooi zijn, wat zullen familie en vrienden denken...
Ik doe het natuurlijk echt voor mezelf! Voor mijn zelfvertrouwen, trots zijn, vrouw voelen!!
Wie heeft dit al gedaan, of wie denkt ook zo...?

Anoniem x

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 09:49
Jep

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik mag met mijn B-cup niet klagen, maar ik was ook heel blij tijdens de zwangerschap met die vollere borsten. Na de borstvoeding was ik ook geschokt toen ik m'n morstjes bekeek. Ze waren helemaal niet zo vol meer

Nu, een borstvergroting zit er voor mij niet in. Ik zie het niet zitten om hier zo veel geld aan te geven. Wat ik wel deed, zijn een paar goede push-ups kopen. ik ben blij met het resultaat en het is natuurlijk veel minder ingrijpend dan een operatie. natuurlijk, als je je bh'tje uit doet zijn die andere daar weer. Maar het gaat bij mij ook vooral om het zelfvertrouwen en het dragen van af en toe een beetje een mooi decolleté.

Als je overtuigd bent van je te laten opereren, ga er dan voor. Zwangerschappen en borstvoeding zijn volgens mij de meest aanvaarde reden in onze maatschappij om zo een operatie uit te voeren.

Ik zou me wel niet laten opereren als ik daarna nog een kindje zou willen. Borstvoeding geven met siliconen ofzo in je borst, zou ik niet zien zitten.

Ga er lekker voor en voel je goed in je vel!

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 09:57
Debby

Of die reden aanvaard wordt in de maatschappij of niet, je moet doen waar je je zelf goed bij voelt. En als je je er beter bij zult voelen en je hebt er het geld voor over, dan moet je dat vooral doen.
Ik weet alleen niet hoe het zit met borstvoeding na een borstvergroting. Om die reden is het misschien best te wachten tot je kinderwens volledig vervuld is (wat misschien nu het geval is).

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 10:04
BlackWidow

Ik denk dat ik ergens gelezen had dat borstvoeding met siliconen geen probleem was!?
Dit weet ik niet zeker, maar ik dacht het wel.

In ieder geval, als je het wil, dan zou ik het vast en zeker doen.

groetjes
Jessy

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 16:08
Hanna

Als tiener heb ik er ook ooit over nagedacht en het gevraagd aan een internist (kwam ineens in me op, niet dat zijn branche er te maken mee heeft).
Hij zei dat het erg zonde was om plastic in je borsten te laten doen... Toen dacht ik.. "ja, tis werkelijk plastic" en heb er nooit meer over gedacht en ben nu toch wel in vredige harmonie met ze
Moet je eerlijk zeggen dat ik het je niet wil aanraden, tis onnatuurlijk en voelt ook zo aan heb ik eens gehoord.
groeten,
Hanna

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 12:09
Merel

Nou meid, gewoon doen hoor! Je kunt ook gewoon borstvoeding geven, ligt er wel aan hoe ze het plaatsen, moet je ff navragen. en er komt niks in de borstmelk want dan zouden ze lekken en dat gebeurd tegenwoordig bijna nooit meer. Mijn moeder heeft ook een borstvergroting laten doen en je kunt ze niet van echte onderscheiden en ze voelen ook heel natuurlijk.
En als jij nou gelukkig word van mooie borsten, dan is je familie ook gelukkig voor jou! En wat anderen denken moet je lak aan hebben! Jij moet jezelf gelukkig maken, anderen doen het niet voor je, en als ze kletsen? nou dat doen ze toch wel of je het nou wel of niet doet, dat zit in de aard van de mens. Ik wil zelf ook een borst vergroting laten doen alleen heb ik er het geld niet voor, net nieuwe baan, studieschuld eerst nog afbetalen, bla bla...

Veel succes ermee!

Groetjes Merel
Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 13:12
Sweet-s

borstvoeding geven kan gewoon, mijn vriendin heeft een borstvergroting en heeft nu een kleintje die aan de borst drinkt, geen probleem, het ligt er wel aan hoe je het zet volgens mij achter de spier of voor de borstspier, zij heeft het volgens mij erachter, toen zij het liet plaatsen was een van de voorwaardes dat het natuurlijk zou lijken, dat je geen litteken zou zien en dat ze borstvoeding zou kunnen geven, nou dat is alledrie gelukt.
Dus als je het zelf echt graag wilt en je doet het voor je zelf zou ik het gewoon doen

succes met je keuze.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]