< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » ben ik wel veilig geweest????

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
ben ik wel veilig geweest????
05/05/2007 @ 16:00
Anita

este mensen...

even een hele stomme vraag. En ik ben echt niet dom, maar heb nu volgens mij een niet heel erg slimme actie uitgehaald (gewoon niet goed nagedacht)

Ik ben na twee jaar gestopt te zijn (vanwege het zwanger willen worden en bevallen van een kindje die nu een jaar is) weer begonnen met de pil.
Ik ben er niet helemaal een voorstander van (vanwege de bijwerkingen enz) maar vanwege dat mijn man het liever niet met condooms doet en ik vond dat het na een jaar met condooms nu maar weer eens mijn beurt was, toch maar weer begonnen.

Maar ik ben (STOM STOM STOM, ik weet het) zomaar begonnen. Ongeveer 9 dagen na mijn eerste ogngesteldheidsdag....
Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen..dus mijn vruchtbaarheidsdagen lagen tussen de 28e en de eerste. Nu hebben wij twee keer gemeenschap gehad rond de 29e (Voor het zingen de kerk uit, zeg maar omdat ik las dat je eerste zeven dagen van het pilgebruik nog niet veilig waren) en daarna na 11 dagen pilgebruik een keer gemeenschap met alles er op en er aan zeg maar.

In principe zou die laatste veilig moeten zijn, maar ik ga nu heel erg twijfelen, omdat ik zomaar begonnen ben...
Weet iemand of er nu een kans is op zwangerschap?

Is het dan ook verstandig om te stoppen met de pil deze maand. Het is nu de 5e en ik zou de 13e moeten stoppen met de pil om ongesteld te worden.

Kan iemand mij helpen?
Ps..het is absoluut niet zo dat een kindje niet welkom is hoor..waar er twee zijn kan er gerust nog een bij..maar ik zou er eigenlijk nog wel even een jaartje of zo mee willen wachten....
Dus graag geen reacties over hoe stom het wel niet is...
Ik moet nog wel even vermelden dat mijn eerste is geboren na een maandje verkeerd te hebben gerekend en mijn tweede nadat ik een maand gestopt was met de pil (wij zijn dus enorm vruchtbaar!)
Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 18:06
Angie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey anita,
zover ik weet is de pil de eerste maand dat je hem slikt niet veilig,..
dus er is inderdaad een kans dat je zwanger zou kunnen worden, (al met al omdat je vermeld enorm vruchtbar te zijn)

groetjes angela

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 18:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Anita,

Naar mijn idee is het ook de 1ste maand niet veilig..
Ik zou even het boekje van je pil nalezen. Daar staat (volgens mij) in wat je zou moeten doen.. Of de strip af maken of stoppen.

Succes ermee!

Liefs Elina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]