[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/05/2007 @ 17:07 Anke | Hey Ik vraag me af wat 'Lenn' bij jullie oproept? Sullige naam of stoere naam? type boekhouder of type scouts... enzoverder ben benieuwd |
| 05/05/2007 @ 19:55 delphine v ![]() | kort en bondig, grijze muis, pass-partout ... geen wauw gevoel bij mij, maar is zeker geen lelijke of af te raden naam ... |
| 06/05/2007 @ 10:31 ikke | Vind het een leuke naam! Moet denken aan serieuze, blonde, muzikale jongen. Geen idee waarom! ![]() |
| 06/05/2007 @ 20:39 happy | Hey, Ik ken twee heele stoere jonges die Len heten en vind het een supernaam!!!! Greetees |
| 09/05/2007 @ 13:10 Hilke ![]() | Ik vind Lenn een hele mooie naam! Mijn man alleen niet...helaas...hahah |
| 09/05/2007 @ 20:27 knuffel ![]() | Wij vinden Lenn ook een héél mooie naam maar wij kunnen hem niet nemen aangezien mijn vriends zus haar zoontje Lennert heet en deze namen lijken te sterk op elkaar. Groetjes |
| 10/05/2007 @ 14:59 sanenman | Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een achternaam erbij komt, maar vind Lenn opzich wel een stoere naam... |
[Reageer]

Wat roept de naam Lenn bij jullie op?