[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/05/2007 @ 17:19 mellie | hallo iedereen, even voorstellen mn zoontje is nu 10weken in mn baarmoeder lag hij nr de sterretjes te kijken(sterrenkijker) en hij is geboren via de vacuumpomp (was bijna spoedkeizersnede, twas een lange bevalling) nu gaat hij sinds hij 5weken was nr een osteopaat, kreeg een platte kant en had last van reflux, weende ook meer of een gewoon babytje die osteopaat geeft het kiss syndroom vastgestelt, nu ben ik al 4keer geweest en da valt super goe mee, hij is rustig, slaapt goed, drinkt goed, maar na een paar dagen (5ŕ6) hervalt hij steeds nu is mn vraag hoeveel keer zal ik nog moeten gaan voor ik blijvend resultaat zal hebben ?? heb een beetje schrik van die voorkeurshouding, ik zou nie graag hebben dat hij een scheve kant blijft behouden als je hem plat neerlegt, is hij precies een banaan (beetje overdreven, maar hij neemt wel die houding) kan een kinderarts mij beter helpen we doen alles wat we moeten doen, hem op een speciaal kussentje leggen, hoofdje fixeren, speelgoed langs de ene kant leggen, hem af en toe op de buik leggen om zijn nekspieren te trainen,... ben een beetje overbezorgt misschien, maar ik zou gewoon graag een blijvend resultaat hebben geeft er hier nog iemand daar ervaring in? |
| 07/05/2007 @ 11:20 mellie ![]() | niemand meer ervaringen?? |
| 07/05/2007 @ 13:20 kissie ![]() | hoi hoi mijn oudste dochterje had ook een vorm van kiss syndroom wij zijn er zelf achter gekomen en ook geen arts die het wilde herkennen het is niet bestaand voor hen maar goed het bestaat wel en er zijn vele kinderen die er last van hebben wij zijn er achter gekomen toen zij bijna 20 weken was ze had een lichte voorkeurshouding en spuugde veel een reflux dus echte golen kwamen er uit overstrekken en veel huilen er is een site voor kiss kinderen http://www.kiss-kinderen.nl gelukkig na 5 behandelingen werd ze een totaal ander kind en vooral toen ze andere voeding kreeg ik heb alles geprobeerd om die reflux tegen te gaan maar niks hielp helaas dus ik ben bij gewone voeding gebleven en niet ingedikt maar alleen een osteopaat deed al wonderen heel gveel succes kissie bij vragen stel ze maar |
| 07/05/2007 @ 18:28 lindsey ![]() | hallo, Mag ik vragen van waar jullie allemaal zijn want ik ben namelijk op zoek naar een osteopaat voor baby's omgeving kust-brugge. Iemand? Groetjes Lindsey ![]() |
| 08/05/2007 @ 08:37 mellie | mijn osteopaat is van dadizele |
| 08/05/2007 @ 09:09 Nicole ![]() | Ik kom uit NL, dus daar heb je ook weinig aan. |
| 08/05/2007 @ 09:46 ilste | mijn zoontje had ook KISS en na7 behandelingen bij de osteopaat was hij er vanaf. Ik ben bij Els Hellebaut geweest in Deurle (St-Ma-Latem bij Gent) ze heeft zeer veel ervaring met baby's en kinderen. |
| 08/05/2007 @ 10:26 | Hoi, Ik heb ook een kiss kindje en idd de kinderartsen willen het niet erkennen. Ben naar een osteopaat gegaan en dat heeft geholpen, maar bij Wiebe kwam het telkens weer terug, wel in lichtere vorm , maar toch. toen zijn wij naar Dr Phlix in Hasselt geweest, maar die is spijtig genoeg overleden. Ik heb nog een telnr van iemand uit Riemst. Als je het wil hebben, hoor ik het nog, stuur me dan een mailtje. grtjs, bea |
| 08/05/2007 @ 16:40 dieke ![]() ![]() | Hoi mellie Mijn beide zoontjes zijn kiss-kindjes en ook ik ben, net als bea, bij dr Phlix terechtgekomen. Na 3 behandelingen waren mijn beide kindjes geholpen. De eerste om hun nekje te behandelen, de volgende voor hun bekken (dit is niet bij alle kindjes nodig) Destijds raadde dr Phlix mij een boekje aan, geschreven door dokter Eddy Lippens (KISS- en KIDD-kinderen). Dit boekje vond ik in de Standaardboekhandel, dus waarschijnlijk kan je het daar nog altijd bestellen. Dr Lippens heeft trouwens voor zover ik weet, zelf ook een praktijk ergens in het Oost-Vlaamse, als ik mij niet vergis. Het spijt me, maar als ik jouw relaas lees, vermoed ik toch een beetje dat je niet meteen bij de beste osteopaat terechtgekomen bent. De techniek die dokter Phlix gebruikte, is spijtig genoeg nog niet gekend door osteopaten. (http://www.dokterphlix.net) |
| 13/05/2007 @ 10:47 | Hallo Onze Jannes was 3 weken toen onze kinderarts ons vertelde dat hij het kiss-syndroom had. We zijn toen in behandeling gegaan bij Dr Berx in Diepenbeek (Limburg).Al na de eerste keer merkte we een duidelijk verschil en na 5 keertjes was er niets meer aan de hand. Tot hij zijn vaccinatie kreeg en toen kreeg hij opnieuw wat last. Na 1 of 2 behandelingen was het weer in orde tot ... zijn volgende vaccinatie natuurlijk! Blijkbaar zitten er veel metalen, ... in waar deze kindjes slecht op kunnen reageren. Jannes heeft nu nog altijd wat last en we blijven dus naar Dr Berx gaan tot alles weer in orde is. |
| 13/05/2007 @ 10:54 | even vergeten te zeggen: Jannes is nu 4 maanden oud |
| 13/05/2007 @ 16:35 mellie | idd had de link nt gelegt, maar mn ventje had idd terug last na zn eerste spuitje binnen twee weken moet ik opnieuw nr k en g, kga het vragen of ze het in de poep wil geven, maar ze zal waarschijnlijk niet willen, want het is zo'n trut van een arts ![]() ![]() oja, ons ventje geeft nu de 6de behandeling gekregen en de osteopaat zei dat ze het nu een maandje ging laten rusten en dan terug een afspraak maken, dus denk wel dat alles ok is |
| 12/06/2007 @ 14:38 Wivine | hoi iedereen! ik denk dat mijn kleine meid Elly(7 weken) ook kiss heeft alhoewel er veel van de kenmerken niet bij haar passen. Ze heeft last van reflux, hoofdje steeds naar links, moeite om in te slapen,wanneer ze in haar box ligt krult ze op. Ze kan alleen maar in slaap vallen op mij en wanneer ik haar in haar bedje stop is ze na een half uur terug wakker en kan ze de slaap niet meer vatten. Morgen ga ik voor de tweede keer naar de osteopaat (na 1 keer geen verschil merkbaar). Zelf zegt hij na 4 behandelingen dat het voldoende zou moeten zijn.Ik ben echt wanhopig want ze huilt heel veel en heeft weinig momenten dat ze geniet van haar leventje. ![]() groetjes uit België XXX |
| 12/06/2007 @ 17:05 Ola | Je hoort veel kinderen die een blokkage hebben in de nek en die naar een kiné of osteo moeten gaan. Hebben die dan allemaal da kiss syndroom? Want niet iedereen kent dat. Of kleven ze daar nie altijd de naam op??? Mijn kind heeft het ook en ben wel ongrust naar later toe. Nergens lees je dat dit echt te genezen is. |
[Reageer]

kiss syndroom